當人面對多難既時候,又會點抉擇呢?可能有人會話比較𠗐D優點同缺點咪得lo......但係如果係�情既話,大家又會點揀?
莎士比亞說:To be or not to be, that's a question.
我覺得呢個不愧為名句!
我地班D人真係好鬼搞GAG既姐,一班就係度扮「謎」,一班就係度唱埋曬D老餅歌,並唔係D老餅歌唔好聽,但係都唔好用瓱把五音不全的聲黎唱丫唔該,跟住又有一堆男仔係度搞黎搞去,仲要大大聲係度講.......(兒童不宜)唉!我簡直無奈......不過有時都幾搞笑既好快又要分開LO,唔知下年會同邊個一班呢?希望多D熟人LA!
今日既心情好Down......雖然係學校LUNCH個陣都很開心既,但係我自己知瓱陣笑係因為D人係度玩,引左我笑姐.....一返到屋企,我既心插水式跌入谷底,一日都係度聽D悲情歌......
你到底在哪里?!正在做甚樌呢?!每天上學,從巴士上眺望,一個個身影在我面前掠過,我多麼希望那一個是你,但卻偏偏令我失望.......難道我們真的只能在神指示的道路前,默默地看𤥢時代的車輪�滾而過.......?