反到學校要睇升祺
早會又要聽勁多人係度up廢話
聽完仲要上多次禮堂最聽過佢地再up廢話
真係想比3個廢我地個學校=口=''''
廢廢廢...............
之後就上中文堂啦
今日又係玲聽
不過難好多
有幾個聽到都唔識寫
o哂咀
第2堂就係pe
我地要係指定時間跑到5個圈
但我今日成績好佐^^
快過上個星期
跑完就自由活動啦
咁我就緊係冇咁傻去玩啦
同班fd坐係度傾計
傾反中秋節d事
原來我做佐d唔可以做嘅事
故事開始^^
----------------------------------------------
咁我fd就黎同一條女拍拖
但係中秋節我同佢未來女友玩得好米(我第1次見佢)
佢同我玩仲玩得開心過佢未來男友
仲有佢同佢未來男友講野好似朋友咁
同我講野好似勁熟咁
又冇咩理過佢未來男友
搞到我好似搶佐人條女咁
但我第2個fd就又話條女自己聊你嘅
你唔洗咁膽心件事
係都係關仔女事
------------------------------------
驚驚呀>w<..
傾傾下就完佐一堂了
英文堂就正啦
我成堂傾計
傾完老師冇啦啦又放歌比我地聽
呢首歌好正呀
等我做blog個首歌先
lunck就玩玩玩玩了
最尾堂就係中史
我好認真上堂^^
放完學就補中史
要測驗呀我唔識呀>w<...死頂啦
放學果時聽到句野
搞到我好唔開心
[情敵]
搞到我真係唔知講咩好=口=
反到home就食野了
之後就上床聽歌
-完-
|