多謝有大家關心
唔頭痛啦^^
我反學時好正
勁大風
好爽^^
今日第1堂就係數學
但今堂得做佐2條數就完佐成堂
因為我班好個廢人啦
老師叫佢出去做數
佢就唔識做
老師慢慢一步一步咁教佢做
佢都要唔識做
睇到我好想頂佢=口=
因為哂我時間
我一見到條數就唔洗一秒都做到哂..
佢要成8個幾字
真係...........
嬲得多對身體唔好...唔嬲........ka..
第2堂就中文啦
今日又係作文
呢個文係講小姐討論
我的最愛
所以我作得最快
到英文堂啦
我唔知點解好留心聽書
最奇係我聽得明老師up乜>w<...
但呢個態度保持佐10分鐘=口=
之後就吹水啦.....
lunck就係度傾我地級邊d係淫婦啦=口=''
我地級都有幾多下
到tt堂就測驗嗱
我溫得好少
希望又合格啦
測完驗我就訓著佐
一起身我隻手就比人畫到花哂-口-
不過幾令..ka...
之後就去補課了
今次補課就只係做功課啦
做完就反home了
反到去就急急腳溫中史啦
有成3個皇帝嘅事要溫
勁多呀
5點溫到我8點半都未溫完
搞到我隻眼好痛=口=
仲要紅佐....真辛苦
9點就打機啦
唔溫啦
好累
-完-
|