【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 47
累積人氣: 6690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2007-10-09 分類: 未分類

多謝有大家關心

唔頭痛啦^^

我反學時好正

勁大風

好爽^^

今日第1堂就係數學

但今堂得做佐2條數就完佐成堂

因為我班好個廢人啦

老師叫佢出去做數

佢就唔識做

老師慢慢一步一步咁教佢做

佢都要唔識做

睇到我好想頂佢=口=

因為哂我時間

我一見到條數就唔洗一秒都做到哂..

佢要成8個幾字

真係...........

嬲得多對身體唔好...唔嬲........ka..

第2堂就中文啦

今日又係作文

呢個文係講小姐討論

我的最愛

所以我作得最快

到英文堂啦

我唔知點解好留心聽書

最奇係我聽得明老師up乜>w<...

但呢個態度保持佐10分鐘=口=

之後就吹水啦.....

lunck就係度傾我地級邊d係淫婦啦=口=''

我地級都有幾多下

到tt堂就測驗嗱

我溫得好少

希望又合格啦

測完驗我就訓著佐

一起身我隻手就比人畫到花哂-口-

不過幾令..ka...

之後就去補課了

今次補課就只係做功課啦

做完就反home了

反到去就急急腳溫中史啦

有成3個皇帝嘅事要溫

勁多呀

5點溫到我8點半都未溫完

搞到我隻眼好痛=口=

仲要佐....真辛苦

9點就打機啦

唔溫啦

好累

--