今日一起身就係度溫中史
第一堂就係econ
我的自修堂^^
因為我覺得位老師太屎
自己食自己算
之後我就係度溫中史啦
到英文堂都係度係咁溫
溫到我覺得好厭=口=
到測中史啦
點..點,...知
我溫佐果d全部都冇出
冇溫果d出哂=口='''
真係o哂咀
不過我都睇過下
但結果我估到係唔合格......
最呢堂就要測數學啦
lunch就冇出去食野
因為我溫都冇溫過
所以留低溫書
到測時覺得好容易
但我搞錯佐d野
我以為條有6分問題會好難啦
咁我就同佐過勁難方法去做
做佐條數好長
但我班fd話果題好容易
只要抄反上題資料再加多個圖比嘅數字就有6分
我一聽到真係呆哂=口=
搞到我哂曬d時間
最尾題5分就冇佐
咁就冇佐11分>w<...
真係................................
之後放學就反home反省下啦=3=
睇tv..ka
睇完就去聽歌
到8點就去作3篇文啦
中文同英文
半個鐘就做哂啦
就搵我老豆答家長信
話唔得行去星期5嘅家長晚會
點知條友話唔簽
話呢d野勁多餘
之後就係咁嘈嘈嘈啦
我就為有叫媽簽啦
但我錯出事
因為我平時都係自己簽我媽個名
我怕比老師睇得出依個係真其他係假
咁我咪....有2-3個大過=口=;;;
算了..唔理..打機
-完-
|