【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 38
累積人氣: 6681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

今日一起身就係度溫中史

第一堂就係econ

我的自修堂^^

因為我覺得位老師太屎

自己食自己算

之後我就係度溫中史啦

到英文堂都係度係咁溫

溫到我覺得好厭=口=

到測中史啦

點..點,...知

我溫佐果d全部都冇出

冇溫果d出哂=口='''

真係o哂咀

不過我都睇過下

但結果我估到係唔合格......

最呢堂就要測數學啦

lunch就冇出去食野

因為我溫都冇溫過

所以留低溫書

到測時覺得好容易

但我搞錯佐d野

我以為條有6分問題會好難啦

咁我就同佐過勁難方法去做

做佐條數好長

但我班fd話果題好容易

只要抄反上題資料再加多個圖比嘅數字就有6分

我一聽到真係呆哂=口=

搞到我哂曬d時間

最尾題5分就冇佐

咁就冇佐11分>w<...

真係................................

之後放學就反home反省下啦=3=

睇tv..ka

睇完就去聽歌

到8點就去作3篇文啦

中文同英文

半個鐘就做哂啦

就搵我老豆答家長信

話唔得行去星期5嘅家長晚會

點知條友話唔簽

話呢d野勁多餘

之後就係咁嘈嘈嘈啦

我就為有叫媽簽啦

但我錯出事

因為我平時都係自己簽我媽個名

我怕比老師睇得出依個係真其他係假

咁我咪....有2-3個大過=口=;;;

算了..唔理..打機

-完-