| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
| 2007-09-05 |
分類: 未分類 |
開始要帶書反學啦
第一堂就上econ
要分組呀@@
因為有成51-53人上econ
勁多人呀
分佐9人一組
英文堂就冇咩野
我同我fd就係咁傾讀唔到中6會去邊
咁就傾佐一堂了
幾開心
大家都諗住去讀ivy啦
但要成3m1個月
好心痛
到中史啦
個老師佢好q惡嫁
但又幾識講笑
我估呢個老師教我中史
我會考可能可以拎到3星^^
最尾堂又係到傻強講道理
我就緊係冇聽佢講野啦
係度玩前面果位小姐=口=
但我會好努力上數學
我要拎反我之前果個好成績反黎
放學就去佐買書
見反上次比我玩果隻賣書老板
又同佢玩多次=3=''
都係咁好玩
但我買唔到書呀
佢話我地冇理d書同賣哂
真係o哂咀
之後就飛的去fd~home玩啦
玩完反home食野打機
-完-
|
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 245 | »
|