【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 87
累積人氣: 6730
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


2007-09-05 分類: 未分類

開始要帶書反學啦

第一堂就上econ

要分組呀@@

因為有成51-53人上econ

勁多人呀

分佐9人一組

英文堂就冇咩野

我同我fd就係咁傾讀唔到中6會去邊

咁就傾佐一堂了

幾開心

大家都諗住去讀ivy啦

但要成3m1個月

好心痛

到中史啦

個老師佢好q惡嫁

但又幾識講笑

我估呢個老師教我中史

我會考可能可以拎到3星^^

最尾堂又係到傻強講道理

我就緊係冇聽佢講野啦

係度玩前面果位小姐=口=

但我會好努力上數學

我要拎反我之前果個好成績反黎

放學就去佐買書

見反上次比我玩果隻賣書老板

又同佢玩多次=3=''

都係咁好玩

但我買唔到書呀

佢話我地冇理d書同賣哂

真係o哂咀

之後就飛的去fd~home玩啦

玩完反home食野打機

                    -完-