【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 6
累積人氣: 6736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


2007-08-27 分類: 未分類

今日睇人生馬戲團聽到首歌

覺得幾正

但唔知叫咩名

勁想搵果首歌

睇就諗住去fd~home啦

點知佢地話要去mk喎

買書包

咁我就哄佢地唔好去啦

哄佐一陣就成功佐啦=口=

我地就諗住去葵芳行算啦

咁一去到就食佐野先啦

之後行佐5分鐘

我地就話:依加同補習時間仲有成3-4個鐘

咁就不如去打陣機啦

一去到就有位啦..ka..唔錯

玩玩下見到位女仔啦

之後見到佢地一班人都幾親愛下

搞到我有d【賭技】←唔識打=口=

搞到我玩勁舞188得果20m幾分>w<..

之後就邊打邊諗啦

諗清楚時我玩188有成40m分^^

真係開心死

玩玩下就到5點半啦

我地就去補習啦

雖然遲到佐

但最後一堂

都唔理啦

今堂教d野好正

係講鈴聲果部分

原來有個方法做鈴聲勁好多嫁

可以好容易聽到答案同唔會做錯>w<..好好好正呀

放完補習就去佐食野

點知去佐間黑店=3='

我地2個人食佐108.8蚊=口=

真係貴到爆

但講真果度d野真係幾好食

食完就去佐荃灣地鐵站任車反去啦

點知我fd嗅到有好大面包/蛋高香味啦

咁就買佐2個黎食

用佐26蚊

都好似幾貴下=3='''

食完就反home了

咁我就沖完就開始打機啦

 到10點半唔想打

就傾msn了

                 -完-