今日好早起身下
打佐陣機
之後換衫反學
今日第1堂係數學
我依加開始要發力啦
所以今個數學堂我自己係度睇數學書同做問題啦
老師我就冇咩理佢
佢太廢了
到中文堂就作文
寫書信話要做文員
但on9到書信都要寫400字,,我得寫得390字..太難了
之後就到英文堂啦
英文都係作文
今日成日都有文作@@
開心死=口=''''
lunch就傾fd~d野啦
我fd岩岩初戀
所以好頭入
但佢條女一睇就知係玩佢
食野行街又要佢比錢
一次二次就話得姐
佢日日都要咁
見到佢同條女一齊行時個樣係勁唔開心
都唔明佢點解會咁
係我就飛佐佢啦
反到學校時就要扮野冇野咁同佢上堂.......
到旅遊堂就有個小test啦
但我咩都唔知...
用佐5分鐘溫
希望合格啦
放學就落佐去食野食啦
一邊食一邊等補課
食下食下就見到班女仔係度換褲
佢地真係唔知羞
換褲唔去間衣室換
食完就反去補課啦
補完就反home打機了
10點就打blog
-完-
|