| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 2007-11-09 |
分類: 未分類 |
今日差d遲到呀
比老師捉到正
叫我地唔好再有下次
咁就去集隧啦
仲好彩就係賤人江唔係度
得朱媽
唔係就比佢scold死
上到去勁熱呀
今日第1堂就係中文
賤人江今日大學畢業
冇反到黎教書
所以今日去佐圖書館做野啦
有好多篇呀....
好彩我地諗佐個好方法
有6篇文章啦
岩岩好我地6個人
1人1篇啦
之後做完就放係中間比人抄
所以我地6個人勁快做完
但答案就不原自問啦
第2堂就體育
今日係雷球考試啦
我成績都..痳痳地啦
到英文就小組啦
咁老師就叫我去佐後面坐啦
我就...係度打機>w<..
但我又係第1個出
不過呢....我冇準備過
搞到我......好低好低..
尾尾堂就中史啦
中史依加開始勁多功課要做啦
老師話中史堂之後就一定會比功課我地做
衰衰衰
補先課反到home就打機啦
之後打blog
-完-
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 245 | »
|