今日星期日
呢排好凍呀
冇人叫我著多d衫>w<..ka..
所以訓到12點先起身
呢排唔係幾想打日記
所以就等齊d野一齊打或1個月先打1次
我呢幾日呢
真係辛苦死啦
因為中五下學期上堂時間等果40日都冇
所以d課程好急好急
咁都係少野
最大問題係要將成個下學期d考試呀..小測呀..功課呀..全部做哂
真係想吊頸=口=””
但係我唔知點解溫書溫唔入腦呀
次次都係記d記d
考試果d都係岩岩好合格
打到呢度唔知打咩好
呀..仲有呀
今日我老豆老母又係度嘈啦
好想出例聲屌尻哂佢地2個人
2個人加咪都成80幾歲啦
次次差唔到1個月嘈一次
一講就講到冇雷公咁遠
又話離分又話乜又話物
搞到我呢....
要扮乖仔=口=’’
所以先黎打日記..^^哈哈
真係好想快d離開呢個家庭
好想自由自在咁同love人一齊生活
但又好唔想入呢個殘酷的社會
真係唔知點好
最大問題係我好想讀大學
但我唔識英文呀=口=;;
好難升到大學
連中六都唔知得唔得
真係早d訓好過
發個令夢都好
好啦..就決定日日溫書啦
不過我怕又好似今日咁
溫佐2個字
睇人打機
再溫4個字去佐睇電腦
溫到一頁就去佐聽歌
真係唔知用咩方便可以溫得入腦
唔打啦
老豆依加睇電影睇到係咁笑
係時後都到playpaly啦...
呀..係呀
我個blog個頭像係唔係好型呢
個樣幾串咀^^ka...
仲有我換佐新電腦呀
做咩都勁快
玩game又唔怕log
仲有換佐個19串視窗
睇野勁大
大過都幾正下
-完-
|