| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| 2007-12-09 |
分類: 未分類 |
6號考完試
可以輕鬆下啦^^
講下我呢排做過d咩先:
考試果14日呢就成日係home功書啦
食完野就入佐房溫啦
放完學又入房溫啦
係學校又溫啦
好多時間都係溫溫溫溫溫書
真係好辛苦>w<....
不過成績就不原自問
希望會有好成績啦
考完試一日就幾個同學就去玩啦
正好果日(星期5)放假
咁就去佐玩
由1點就玩到第2日8點先反home啦
係果度d時間大多數都係咁玩人
8點幾反到home就食佐條蕉啦
但我成日冇食過野呀
好肚餓
食完條蕉就去沖涼洗頭啦
吹完頭就去訓
好似8點半訓
訓到1點幾起身
home太嘈了
冇得訓
之後就起身食野啦
食完就打佐陣機
打完就訓99豬了
之後呢.冇野好講
冇打咁耐
有d唔想再打blog=口=
-完-
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 245 | »
|