這段時間發生的一切,我真的好想好想說出來,我想讓你們知道我的感受,但係我始終系講唔出口,我覺得講左出來,大家會覺得我好林唔開。無論系做咩事我都好比心機,我自認為自己系個負責任的人,自認為自己已經系付出坐真心去對待每一件事,但係好似每次比到我既答案都係我自己做得唔好,我知道要一直堅持落去,但係一直甘樣落去,我真係好糾結,我唔知條路究竟要點樣行落去。体住D朋都那麼優秀,我一直有個林法,自己無天生的優勢我就要靠自己的努力,我無論幾努力都好無可能及得上。。。宜家我只可能靠自己意志繼續堅持落去,,,,,加油,希望唔好再甘刺激我啦,打擊真系好大,實在覺得無曬意義。。。。。。。。。拜託,堅強起來吧 |