Yoyo512
暱稱: !m ...y0`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別新聞報導♥♥ 妮羚皇...
2008-11-01
2008-08-28
違忘了的qz..
好耐冇打..
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
【籃球火】香港首個討...
小鬼--黃鴻升全球後援...
小鬼's blog
小豬--羅志祥國際後援...
小豬's blog
秀樂園
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 2621
站內搜尋
2008 年 6 月 6 日  星期五   雨天


討厭的大雨天.. 分類: 未分類

終於考哂口試喇~
普通話.. 中文.. 英文..
我覺得最差嘅系英文..

今日終於冇糗喇~ yes!

今日個天真系痴左..
落足一日大雨..
天呀~ 你都幾多尿痾喎..(我相信你們絕對不會笑.. 我慣了^^)

放學一路等易敏.. 一路同人玩___..
蔡老闆真系好好笑.. 令我笑開了..^v^

同易敏去左屯市買生日禮物..
看到很可怕的人..
快走快走.. 驚驚..
到左id:c..
揀左好耐.. 終於買左最急個份..
仲有兩份要買.. 要去___買..

 

 

天呀~
我命令你趕快把尿痾光光 !!

好無聊咁影左d相~
系屋企望出去嘅景↓


←吾系一般嘅亂..@@
屋內嘅↑
←好可愛..

←my枱最帥的一部份
←my房最帥嘅兩部份



2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


糗.. 分類: 未分類

中文堂miss li竟然冇上呢上堂.. 原來佢以為系下一堂..
超正.. 玩天下太平玩左成半個鐘.. 我發覺我猜包剪搥真系好渣..
聽日我一定會贏嘅..

今日PE堂比文盲搞到我肚痛.. s0 bad !

吾知點解.. 呢排都好糗..
前兩日比人點名都算喇.. 今日仲衰..

Geog堂個陣.. 我隻加菲貓比人玩..
一拉.. ''啲噠啲噠啲噠''咁.. 好嘈.. 咁我咪禁住佢囉..
點知.. 都系比mr.liu發現左..
佢好好人咁話 : 算喇.. 由佢喇..
咁我咪放手囉..跟住全班(連mr.liu)都靜哂咁聽住我隻野''啲噠啲噠啲噠.....''
最衰就系mr.liu以為系我系度玩囉.. 吾系我呀~

點知件事仲未完.. 到下堂-maths堂..
比人整到我隻野拉個個位甩左..
我整番之後緊系要試下佢仲甩吾甩喇..我又拉..
一拉.. ''啲噠啲噠啲噠...''
張sir一聽到 : 喂!邊個系度''啲噠啲噠啲噠''咁呀?!
佢一見到我禁番住隻野.. 就話 : 吾好玩喇..
唉.. 好瘀呀~

就系呢隻--->

放學同小ron行緊番屋企個陣.. 我地又自high.. 系度狂rap..
好好笑.. 小ron.. 我地可以夾band去唱R&B喎.. 諗諗佢先~

仲有7日~   奸。爸。爹!!

有史以呢畫得最靚嘅new book cover--->

<---桌上的自畫加菲貓.. 自認為畫得很可愛

 

 

 


希望明天不會糗..