中文堂miss li竟然冇上呢上堂.. 原來佢以為系下一堂..
超正.. 玩天下太平玩左成半個鐘.. 我發覺我猜包剪搥真系好渣..
聽日我一定會贏嘅..
今日PE堂比文盲搞到我肚痛.. s0 bad !
吾知點解.. 呢排都好糗..
前兩日比人點名都算喇.. 今日仲衰..
Geog堂個陣.. 我隻加菲貓比人玩..
一拉.. ''啲噠啲噠啲噠''咁.. 好嘈.. 咁我咪禁住佢囉..
點知.. 都系比mr.liu發現左..
佢好好人咁話 : 算喇.. 由佢喇..
咁我咪放手囉..跟住全班(連mr.liu)都靜哂咁聽住我隻野''啲噠啲噠啲噠.....''
最衰就系mr.liu以為系我系度玩囉.. 吾系我呀~
點知件事仲未完.. 到下堂-maths堂..
比人整到我隻野拉個個位甩左..
我整番之後緊系要試下佢仲甩吾甩喇..我又拉..
一拉.. ''啲噠啲噠啲噠...''
張sir一聽到 : 喂!邊個系度''啲噠啲噠啲噠''咁呀?!
佢一見到我禁番住隻野.. 就話 : 吾好玩喇..
唉.. 好瘀呀~
就系呢隻--->
放學同小ron行緊番屋企個陣.. 我地又自high.. 系度狂rap..
好好笑.. 小ron.. 我地可以夾band去唱R&B喎.. 諗諗佢先~
仲有7日~ 奸。爸。爹!!
有史以呢畫得最靚嘅new book cover--->
<---桌上的自畫加菲貓.. 自認為畫得很可愛
希望明天不會糗..
|