今日番學校聽作者講座..對大榜..同埋閱讀..
講座..
個條友啲gag...
不願置評囉..
不過都買左本佢ge書..
都ok好睇..
聽日再買本sin~
幾經辛苦..
小息終於sell左我個兩本maths書..
對大榜..
對自己已經吾敢有期望..
不過名次比我想像中好喇..
咁都好d..
級:107/197
班:17/39
同呀ma講左.. 佢都冇鬧我喎..
淨系話睇下我讀吾到理科點算..
我冇乜點理佢就走開左..
吾會咁邪掛..
不過點都有少少擔心..
閱讀..
點會有人認真讀嫁..
吾好傻喇..
吾通真系食飽飯冇屎痾咩..
visual art 又派超多野..
我又要執兩份..
算喇.. 攞左番去咪又系餵垃圾桶..
冇意思..
放學..
要同校長影咩大合照..
又遲尼..
搞到我地又遲左放學..
頂..
wow..
頭先系電視睇到小豬個飄柔廣告..
好靚仔呀!!
我要多d留意..
有飄柔and紅十字會捐血ge廣告..
都系小豬..
好爽..
播多d..播多d..
|