今日.. 全部活動都好high.. 社際戲劇.. we're ready大合唱.. 綜藝晚會..
綜藝晚會前.. 同小ron,emily,lulu去左gogo食飯.. 遇到1個好熱情ge小妹妹.. 佢不斷搭我地訕.. 好搞笑.. 之後去影貼紙相.. 本來諗住影兩部架.. 不過吾夠時間.. so影左1部sin~ 晚會完左再影喇.. d相好靚呀~ 綜藝晚會頭頭都系個d無聊野.. 最尾個個師生大合唱先系最high個part.. 將全場氣氛推到最高點.. 我.. 我好似high大左咁.. 狂尖叫囉.. 我隔離d人都比我嚇窒左..
今日ge心情都系high high high..
今日返學冇特別野做.. 朝早ms. leung比番張選科表我.. 我將physics又排後左.. 冇計.. 好難.. 我地1返到去派番哂d試卷..
之後就自由活動喇~ 我sell埋個兩本中文書之後.. 就落雨天操場用紙整左啤牌.. 玩鋤d同大話啤.. 好刺激呀.. 馮小姐.. 你可以再笑high啲囉.. 快樂ge時光過得特別快.. 好似好快就放學lu..
放左學到而家呢1刻都系度無所事事.. 好悶.. 有咩可以做呀..
我又擺d小豬bb時候ge相入相簿sin~ 效法小ron啫..