今日系last day..
3d嘅人都好似冇乜吾捨得嘅feel..
咁又系.. 又吾系退學..
好多謝送手信比我ge朋友 !!
我地9月再見喇~~
好多老師都要離開學校呀..
最吾捨得系何sir..
話哂比佢教左3年喎..
仲有ms張.. msB..
msB要結婚喇!!
congratulation to msB!!
至於有d人..
佢走左.. 我簡系心涼呀..
個d呢.. 人地放產假都勁比野人做..
搞到人地..
唉.. 吾忍心再講..
呢d變態.. 早走早著..
冇人會為左你而傷心..
請盡早收皮..
殘酷舞台今日全亞洲同步發行喇..
不過可能要過幾日先買..
等我呀..
希望銷量high high high !!!
開始放1個漫無目的ge暑假..
|