新年買新衫係我小時候必做的事
但人大左就少左咁做啦 因為平時都買埋唔少衫
衣櫃都唔夠放啦 所以一直都係著返舊衫算數
女人心理抵就想買ga la!!
Total 8 樣野
其中我覺得有d野可能唔係咁啱我
但係我真係好愛佢件格仔褸(item1)
好易襯 返工約會都可以 斯斯文文look
只要簡簡單單配上裙子就可 當然最穩陣的就是小黑裙吧
鞋子是2年前淘回來的 想不到意外地合襯呢
如果想grand一點不妨加上毛毛領
整個look會即時增添貴氣
這是我早前在淘寶敗的毛毛領 很適合這身穿搭呢>>
((((這天上班太累了, 還是不出鏡好了))))
另外佢大部分都係春夏季的款式
咁啱最近又熱返
所以可以穿搭一下
是跟我平日很不同的style呢
有種渡假的feel呢=p
以下包含了item4,5,7
item 4的質料很舒服 穿上很透氣
平日我不喜歡穿長褲 就是怕太焗身
但這條完全沒有這個問題
我終於明白點解平日夏天制上見到南亞裔的女士們包著全身都不怕熱
應該是因為布料有夠通爽吧!!!
而且這條褲子很修腳 腿粗的我穿上後也不是太粗吧=p
另外上月也在6ixty 8ight 敗了一些方便的休閒服
簡單點就就是一套上身就成 不用左襯右襯的
加對cons就出得街 好懶啊!!!
只是2百多元一件 又不會太單薄!!!
很適合現在這種冷熱無常的天氣!!
haha其實衫褲鞋襪真係無話幾時買, 因為女人永遠都唔知有幾多個身體,唔知有幾多對腳
|