
見到自己床頭放滿skin care 每次拎野都勁唔方便
有時諗愈疊愈高都唔係辦法!!! 真係唔知幾時會訓訓下成橦跌哂落來=p
於是決心去執執佢 首先要做就係去$12店尋寶!!

以上就係今次入手的 當然有d真係見到靚而又唔知有咩用但都買左先啦
最吸引我係以下呢3樣野!!!

青色呢個我用來放化妝掃 同一個系列桃紅呢個暫時未諗到有咩用住= =
我後來發現佢地產地竟然唔同青色係日本 桃紅係中國
點解會咁!!!!??? 但唔緊琅啦最緊要靚!!!
而中間黑色的就係一個內含化妝棉的小盒, 用完可以打開上蓋refill
平日就可以係下面抽化妝棉出來用 真係一個又靚又好的設計
本來我都要側一停 諗一諗先 但後來發現佢係韓國制就即時燒著我
但佢唔係$12 佢價值25個大洋ga!!!!=p
另外講返今日個主題收納!!! 我今次係$12店買左個2層架仔
將我一堆skin care放開2層放 而因為個架係通lone的
我再買左卷防滑墊墊底 房內好多地方都可以用上呢隻墊
最近仲見到防滑墊有花紋 真係好想買多卷啊!!!
分開左2層就唔使下下拎skin care都要將前面或者上面的都搬出來
每次都要花時間搬來搬去 好麻煩啊 現在就可以隨手拎起就是了!!
而且睇落亦覺整齊左啊!!=p 不過唔知當skin care繼續增加時又可以點算呢!?
睇下今次利用小物改造執完變成點!!
另外剛過去的星期六終於拎到applebox啦
我都用左佢來放細細枝&小包的sample啊!!
應該好多sis都知咩係applebox啦我都唔多講啦!!
但係真係要講句我都好想要埋另外幾期的applebox
因為想儲齊4個合併佢做櫃筒仔放下d細件嘅野啊!!
|