金日上英文堂有d功課唔記得做.要放學留係學校做完先有得走. 上數學一d都唔識.得一個字的結果.就是悶啦. 中文堂好想訓呀.有冇搞錯呀.眼訓到死呀.miss把聲好怪咁. 上綜合人民科都好眼訓呀. 最惱既係上班主任堂啦.好乞人憎呀.就算投票有選到我.但d同學都唔洗話係咩咩人啦.我都有心架.次次都hurt人架.而且呢次我落選左啦.俾左我最唔中2既人做呀.哼哼.惱死佢地呀.做物要咁對我呀.