我想問你地阿..
你地讀緊豬定係反緊工阿??
因為衣加好像好多人出黎做野錦!!!
我有個fd佢16歲...同我下個月做野...
錦你地有冇出黎做個野阿??如果有錦你地幾歲做個野阿...(我想知姐...冇野架.問下姐)....