點算好呢??
我BF佢金個月31日生日...
我要BUY野俾佢...但佢叫我不要BUY野俾佢
我心念唔BUY野俾你有唔得念...
問題係我唔知BUY咩野俾佢...同佢到有2年幾到啦
我記得係2007年1月9日同佢拍到衣加!!