金日係我係荃灣反工的第一日...
因為我唔同好像e前做錦
因為想keep fit有可以搵到錢..so我就做的]]/*
希望我自己係呢年搵到和儲到一至二萬元(希望自己小用的金錢)
係2009年1月1日儲到2010年1月1日
希望有人十卜我啦!!!