| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
專屬天使  |
分類: 歌曲介紹 |
係我本相簿果度播果首歌係叫做--------
<<專屬天使>>!!!
超好聽~
係<<花樣>>既片尾曲~
初初我第一次聽,,
覺得麻麻地好聽!!!!!!!
點知聽聽下,,
就聽上癮~
哈哈.....
睇完<<花樣>>之後,,
仲死!!!!!!
係度勁聽~~~
聽到爆機!!!!!!!
哈哈哈...
呢首都係TANK唱既..........
冇辦法啦~
佢D歌實在太好聽喇!!!
入面d歌詞同套劇好有關係~
大家留意下啦!!!
作詞:施人誠 作曲:Tank 編曲:呂紹淳
我不會怪你 對我的偽裝
天使在人間是該藏好翅膀
人們愚蠢魯莽而妳纖細善良
怎能讓妳為了我被碰傷
小小的手掌 厚厚的溫暖
妳總能平復我不安的夜晚
不敢想的夢想 透過妳的眼光
我才看見它原來在前方
*沒有誰能把妳搶離我身旁
妳是我的專屬天使 為我能獨佔
#沒有誰能取代妳在我心上
擁有一個專屬天使 我哪裡還需要別的願望
小小的手掌 大大的力量
我一定也會像妳一樣飛翔
妳想去的地方 就是我的方向
有我保護笑容儘管燦爛
要不是妳出現 我一定還在沉睡
絕望的以為 生命只有黑夜
SORRY呀,,
冇得比大家一路聽住睇歌詞!!!
遲D......
我將2首歌調位,,
咁就得喇!!!
大約3日後啦!!!
我就會調架喇~
等下啦!!!!!!!!!!
跟住落黎,,
我會每一個星期轉一次歌!!!!!!!
大家留意喇~
如果想要D我播過既歌,
而又搵唔到!!!
大可以問我攞架~
不過播緊既歌,,
我係唔會比你地住,,
等你地上我個BLOG度聽!!!
哈哈哈哈....
要等果隻歌播完喇,,
到播第二隻歌先,,
我先比你~~
呵呵呵......
淘.............
|
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
肚痛......  |
分類: 心情日誌 |
今朝肚痛痛醒左,,
果時已經成7點22分!!!!
但係因為我太眼訓既關係,,
我又計續訓~
哈哈哈.....
訓到成7點半,,
又醒左!!!
太肚痛喇~
頂唔順,,
最終要起身!!!
不過多得個肚,,
我先唔洗遲到,,
如果唔係,,
我實仲訓緊!!!
哈哈哈哈....
起左身,,
就走去換衫啦!!!
換完衫之後,,
個肚勁痛,,
痛到我攤係度!!!
之後冇辦法,,
自己係藥箱搵左個肚痛藥食~
個樽面寫住:
[肚痛 6小時一粒]
咁我咪食囉!!!
食左又真係好d~
跟住一路番到學校都冇事喇~
好在姐!!!
今日早會讀果篇<<MY OLD BEAR>>,,
超驚呀!!
我驚甩嘴~
仲要係第一個講喎!!!
原來係係校務處果度入面果間房度講架!!!
都算既好啦讀得!!!(自己認為~)
不過太緊張,,
好似快左d~
算啦........
不過呢!!!
唔知點解呢,,
比賽果陣反而冇咁驚喎!!!
可能係對住d識既人黎講呢,,
驚d掛!!!!!!!!!
唔知呢?!
>3<
雖然冇人睇到我......
但係,,
果種感覺,,
超驚,,
驚自己讀錯,,
讀得細聲!!!!!!!!!!!
唉.......
ms.murro(sorry!唔知係咪咁串~)仲話叫我參加埋下年添呀!!!
真係死比佢睇~
哈哈....
淘............ |
懂了~~  |
分類: 歌曲介紹 |
之前果首"非你莫屬"d歌詞有d負面!!!
兒家有轉番首輕鬆d既歌,,
覺唔覺有種渡假feel呢?
哈哈!!!
應該有好多人聽過架呢首歌!!!
係"花樣"既插曲之一.........
係EALL,大東同尊少係民宿打工既時候播過!!!
順便話大家知,,
呢首歌係TANK唱架!!!
係咪好好聽呢?
佢D歌差唔多首首都好聽~
上次果首"非你莫屬",,
佢果個版本,,
都好好聽!!!
唔怕話你知:
其實之後陳嘉豐比左TANK個版本我,,
但係因為格式唔喏既問題,,
所以放唔到上黎~~
SORRY!!!
如果想要,,
而又搵唔到既,,
可以問我攞!!!
好喇,,
講番呢隻歌~~
首先比大家睇下歌詞先啦!!!
作曲:TANK
作詞:TANK,許旻鈴
演唱:TANK
不該再浪費力氣 做些迂迴的事情
用眼神直接對妳輕聲細語
妳如果沒別的表情 總微笑轉過頭去
輕易解開我傳送的謎
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了
一直算不準天氣 錯過期待的場景
沒在彩虹出現那刻說愛妳
妳一定善解人意 知道我想的事情
所以下雨不急忙回去
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了
不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了
淘................. |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 20 | »
|