| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 7 日 星期六  |
昏迷????????  |
分類: 心情日誌 |
我今日痴左線!!!!!
訓到下晝4點半先起身!!!!
如果唔係KONI(我工人)叫我.....
我仲可能訓緊~~
哈哈...........
發癲.......
都唔知係咪昏迷左!!!!!!
MUMMY話今朝同呀安(我呀妹)係咁叫我起身,
想叫我去飲茶!!!!
但係我冇起到身!!!!!!!
嘩........
得人驚!!!
我都好似有少少印象,,
淨係聽到呀安係咁叫我:
[起身喇........起身喇.......幾點呀??仲唔起身???]
但係我好想起,,但係又眼訓得滯,,起唔到!!!!!
好似被鬼整咁喎!!!!
勁得人驚囉~~~
呢幾日冇on msn,,
掛住玩<<模擬市民>>!!!
超好玩呀~~
有冇玩過呢???
係電腦game黎架!!!!
係控制d人既,,
起屋比佢地住,,
控制佢地生活!!!!
仲有得結婚,,生bb!!!!!!
勁好玩~~~
我細細個果陣已經有玩開架喇!!!!!!!!
但係後來換左部電腦,,
唔知點解玩唔到!!!!!!
兒家DADDY係公司攞左部手提電腦番黎,,
咁我咪玩到囉!!!!
以前我玩果隻都係一樣,,
不過冇得出街,,
成長,,
即係唔會老呀,死呀,病呀!!!
兒家呢隻<<模擬市民2>>有囉,,
同埋係多d野既!!!
即係果d傢私多d簡囉!!!
哈哈..........
記得我以前最中意做d變態野!!!
首先整個好靚仔既男仔,,
起間屋比佢,,
不過間屋淨係得部電話既姐,,
跟住又整一個我自己,,
起間靚靚屋!!!
因為d人會周圍行既,,
咁等我整果個男仔行過,,
我就去識佢,,
整到佢地結婚!!!
咁一結左婚呢,,
佢就會搬過黎我屋企住,,
攞埋d錢黎添~~
咁我攞到佢d錢...........
咁就kill左佢,,
點kill?
唔比飯佢食,,
等佢死!!!!
哈哈.........
好變態!!!
點解佢會有咁多錢??
因為,,每人一開始有2萬$$$!!!!
咁我起佢間屋果時淨係整左個電話比佢!!!
(用黎同我聯絡~~哈哈.....如果唔係,,電話都唔整比佢呀!!!!)
淘................
|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
不知要如何面對你!!!!!!  |
分類: 我的著作 |
不知如何面對你,,,
只好逃避,,,
逃避,,,,
再逃避.............
請教我如何面對你,,,
請教我如何忘記你!!!!!!
若然你不允許我再逃避你,,,
但願你接受我跟你說的一聲:
[對不起~~]
我沒有辦法教曉自己如何面對你!!!
亦不知該如何學會面對你!!!!!!
希望你清楚了解.....
我不會忘記你,,
不是我捨不得,,
而是我無法做到!!!!
若然你覺得把我放在你心中,,
會令你感到疲憊,,
感到不快,,
那就請你儘管忘記我吧!!
只要你記著這一點:
[我不會把你忘記!!!]
那就好了~~~
淘............
|
2007 年 4 月 3 日 星期二  |
悲哀~~~  |
分類: 心情日誌 |
今天看見妹妹在切那片原來已經很小的西瓜來吃時......
令我想起"人"一生令人覺得悲哀的事..........
妹妹掉了一枚牙(換牙)!!!
所以吃不到大件的東西,要把食物先切開來吃!!!!!
我看見她狼狽的樣子,不禁想起自己小時候跟她現在一樣,
做一點點的事情也狼狽得很,
忍不住偷笑了起來!!!!!
我想到:
小孩子吃不到大件食物的時候,
就是不會自己切開食物!!!
可是,,
當他們長大了,,,
學會了切東西的時候,,
他們同時又能吃大件一點的食物,,
不用再像小孩子一樣,
要把食物切開!!!
真奇怪!!!
我們------"人"就是這樣,,
正當我們擁有一樣東西的時候,,
絕對不會懂得珍惜,,
相反,,
到了懂得珍惜的時候,,
往往原來要珍惜的都已經失去了~~
你說這不是一件值得悲哀的事嗎?????
淘...........
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 20 | »
|