低b淘_suki - QOOZA BLOG 網上日誌
低b淘_suki
YuTaoTao
暱稱: 淘淘
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
極度無奈!!!!!
搬家了~
嚇得我呀........
一色~~~相簿BACKGROUN...
日記BACKGROUND MUSIC
文章分類
全部 (59)
邀請 (1)
爆笑白痴低b余安淘 (1)
心情日誌 (41)
我的著作 (3)
旅行 (4)
歌曲介紹 (7)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 53
今日人氣: 2
累積人氣: 4249
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


昏迷???????? 不安 分類: 心情日誌

我今日痴左線!!!!!

訓到下晝4點半先起身!!!!

如果唔係KONI(我工人)叫我.....

我仲可能訓緊~~

哈哈...........

發癲.......

都唔知係咪昏迷左!!!!!!

MUMMY話今朝同呀安(我呀妹)係咁叫我起身,

想叫我去飲茶!!!!

但係我冇起到身!!!!!!!

嘩........

得人驚!!!

我都好似有少少印象,,

淨係聽到呀安係咁叫我:

[起身喇........起身喇.......幾點呀??仲唔起身???]

但係我好想起,,但係又眼訓得滯,,起唔到!!!!!

好似被鬼整咁喎!!!!

勁得人驚囉~~~

呢幾日冇on msn,,

掛住玩<<模擬市民>>!!!

超好玩呀~~

有冇玩過呢???

係電腦game黎架!!!!

係控制d人既,,

起屋比佢地住,,

控制佢地生活!!!!

仲有得結婚,,生bb!!!!!!

勁好玩~~~

我細細個果陣已經有玩開架喇!!!!!!!!

但係後來換左部電腦,,

唔知點解玩唔到!!!!!!

兒家DADDY係公司攞左部手提電腦番黎,,

咁我咪玩到囉!!!!

以前我玩果隻都係一樣,,

不過冇得出街,,

成長,,

即係唔會老呀,死呀,病呀!!!

兒家呢隻<<模擬市民2>>有囉,,

同埋係多d野既!!!

即係果d傢私多d簡囉!!!

哈哈..........

記得我以前最中意做d變態野!!!

首先整個好靚仔既男仔,,

起間屋比佢,,

不過間屋淨係得部電話既姐,,

跟住又整一個我自己,,

起間靚靚屋!!!

因為d人會周圍行既,,

咁等我整果個男仔行過,,

我就去識佢,,

整到佢地結婚!!!

咁一結左婚呢,,

佢就會搬過黎我屋企住,,

攞埋d錢黎添~~

咁我攞到佢d錢...........

咁就kill左佢,,

點kill?

唔比飯佢食,,

等佢死!!!!

哈哈.........

好變態!!!

點解佢會有咁多錢??

因為,,每人一開始有2萬$$$!!!!

咁我起佢間屋果時淨係整左個電話比佢!!!

(用黎同我聯絡~~哈哈.....如果唔係,,電話都唔整比佢呀!!!!)

淘................



2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


不知要如何面對你!!!!!! 不安 分類: 我的著作

不知如何面對你,,,

只好逃避,,,

逃避,,,,

再逃避.............

請教我如何面對你,,,

請教我如何忘記你!!!!!!

若然你不允許我再逃避你,,,

但願你接受我跟你說的一聲:

[對不起~~]

我沒有辦法教曉自己如何面對你!!!

亦不知該如何學會面對你!!!!!!

希望你清楚了解.....

我不會忘記你,,

不是我捨不得,,

而是我無法做到!!!!

若然你覺得把我放在你心中,,

會令你感到疲憊,,

感到不快,,

那就請你儘管忘記我吧!!

只要你記著這一點:

[我不會把你忘記!!!]

那就好了~~~

淘............

 



2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天


悲哀~~~ 鬱悶 分類: 心情日誌

今天看見妹妹在切那片原來已經很小的西瓜來吃時......

令我想起"人"一生令人覺得悲哀的事..........

妹妹掉了一枚牙(換牙)!!!

所以吃不到大件的東西,要把食物先切開來吃!!!!!

我看見她狼狽的樣子,不禁想起自己小時候跟她現在一樣,

做一點點的事情也狼狽得很,

忍不住偷笑了起來!!!!!

我想到:

小孩子吃不到大件食物的時候,

就是不會自己切開食物!!!

可是,,

當他們長大了,,,

學會了切東西的時候,,

他們同時又能吃大件一點的食物,,

不用再像小孩子一樣,

要把食物切開!!!

真奇怪!!!

我們------"人"就是這樣,,

正當我們擁有一樣東西的時候,,

絕對不會懂得珍惜,,

相反,,

到了懂得珍惜的時候,,

往往原來要珍惜的都已經失去了~~

你說這不是一件值得悲哀的事嗎?????

淘...........