其實 今日聽到一d野令到我好唔開心的,大概是我太小氣吧,所以才很在意吧 /.\ 今日食飯嗰陣,我如常咁同佢sms可能係我地都太低能太like term了,佢send黎嗰d sms個個都好搞笑 我忍唔住 一路睇一路笑 結果比d""好同學"" 話我 發姣 其實我對這個詞語很負面而且敏感的 大概是f.1+2 既不愉快經歷啦 我好憎人咁話我的 其實當時我好想喊,,但係諗諗如果我喊左 搞壞課室氣氛,又搞到大家冇曬mood 無謂啦 咁咪笑左佢 吞左佢算數囉
最令我唔開心既係兩位好朋友... /.\ 都響放學嗰陣咁話我.......我好唔開心,你地可以日又見,返到家又可以sms+msn+fb+phone 就可以好容易見到,,你地唔會明白我同佢想見而冇得見嗰種唔開心 嗰種掛念,,點解仲要咁話我?? T^T 其他人唔明我可以理解 但你地應該知道 我對感情係好認真 投入感情...見到對方SMS而笑咁又有咩問題?? =3= 我唔想破壞彼此友誼 終是 又吞左 哈哈.兩聲T^T..冇事算~~~ 唯有響LEE度發洩下 發下脾氣 第日又希望再""開開心心地"""回學 =3=
我唔開心左一陣 今日見到佢 之後心情又好返了^.^
明明只係冇見一個禮拜...點解感覺好似冇見一個月=v=?? 一年???
今日好開心好難忘 >W<
只係覺得佢今日大膽左^^ 但係好開心 ,而且 仲攬得我好緊 =V=
我都好唔捨得你 好想再見你T^T
|