>.< 今日真係超唔開心囉......~.~ 首先,,,原來 尋晚掛住同一個人send SMS, 唔記得左鎖返個電話,搞到呢 今日差d遲到囉=3= 可能係個電話擺左響枕頭底既關係卦 = ="" 搞到比呀媽踢先醒 xp
跟住呢...咁今日本來係值得高興既日子la 我唔洗上曬五堂bio= = 咁今朝比miss 郭串左成朝已經好唔happy,上完兩堂bio之後又要對住班"""死低能中二雞"""...低能,弱智唔在講 佢地呢...有d連香港回歸幾時又唔知,,加減數廢到爆炸...中文又唔識,英斗文又唔懂..都算..我唔怪你
但你咪咁pk先得嫁 成幾個學長+老師響度你就咪鬼出貓la 仲要慌死冇人知咁大大聲問...第一題係咪A呀?? 第三題你咪B呀?? 你真係當我地一個二個死左嫁咩.....=.= 做到咁揚..唔罵你都對唔住自己LA ...我同TAMMY都係話左佢地兩句姐....冇錯...係話兩句而已 佢地就發我地脾氣 喂大佬.我地一定要服侍你地嫁咩 我地係你地師姐師兄....BUT NOT 啊四 LO .\/. 咁已經搞到我勁"""興""" 我寧願上五堂BIO堂了 起碼唔洗受氣先 T^T
仲要返屋企嗰陣唔知係咪穿不夠= = 又吹一吹...宜家又有D SICK T^T
最慘...我仲未做完BIO PRESENTATION powerpoint 我想死了 X[
|