常常會在不經意間想起曾經的某個人,
不是忘不了,而是放不下。那些不願再向任何人提起的牽掛。
其實一輩子太長了,
長得足夠改變一個人, 忘掉一個人,
甚至,再愛上另一個人。
                    
YuenChingWong
暱稱: ChinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-03-11
2014-03-07
轉貼的
2014-03-02
2014-02-27
好友名單
2011 年 1 月 4 日  星期二   雨天


2011-01-04 忿怒 分類: 未分類

>.< 今日真係超唔開心囉......~.~  首先,,,原來 尋晚掛住同一個人send SMS, 唔記得左鎖返個電話,搞到呢 今日差d遲到囉=3= 可能係個電話擺左響枕頭底既關係卦   = =""  搞到比呀媽踢先醒 xp

跟住呢...咁今日本來係值得高興既日子la  我唔洗上曬五堂bio= =  咁今朝比miss 郭串左成朝已經好唔happy,上完兩堂bio之後又要對住班"""死低能中二雞"""...低能,弱智唔在講 佢地呢...有d連香港回歸幾時又唔知,,加減數廢到爆炸...中文又唔識,英斗文又唔懂..都算..我唔怪你

但你咪咁pk先得嫁 成幾個學長+老師響度你就咪鬼出貓la 仲要慌死冇人知咁大大聲問...第一題係咪A呀?? 第三題你咪B呀?? 你真係當我地一個二個死左嫁咩.....=.=  做到咁揚..唔罵你都對唔住自己LA ...我同TAMMY都係話左佢地兩句姐....冇錯...係話兩句而已   佢地就發我地脾氣    喂大佬.我地一定要服侍你地嫁咩   我地係你地師姐師兄....BUT NOT 啊四 LO  .\/.  咁已經搞到我勁"""興"""   我寧願上五堂BIO堂了  起碼唔洗受氣先  T^T

仲要返屋企嗰陣唔知係咪穿不夠= = 又吹一吹...宜家又有D  SICK  T^T

最慘...我仲未做完BIO PRESENTATION powerpoint  我想死了   X[



2011 年 1 月 3 日  星期一   晴天


@.@ 好想寫下去^^ 試下 分類: 未分類

@v@  其實一直好想寫日記 記,記低我所有既感受  而且  不可否認 有少少係受人影響的 =3=

今日終於決定試下開qooza  睇下自己可唔可以維持日日寫先 ^^   

erm~~  首先 想講聲對唔住la   = ="" 我d聖誕卡呢....=3= 由於我太懶的關係 冇寫到比五個重要既人><      對不起喔.....><""  ( 石偉 , peggy , mandy , 凌容老婆 , 章魚 )

@.@ 今日係放完聖誕假之後第一日返學~.~   明明放假嗰陣~.~日日 一,兩點先起身,今日又要6:00 起身  x.x  我快死了,再係咁,,命都唔長  ~.~ 其實 今日係有d唔開心  尋晚同媽吵架  整喊左佢  今朝sms 返佢表面上好似冇事  但係佢d態度呢~.~  可以再好d囉.......唔知由幾時開始  我愈來愈唔中意回家....對左四面WALL  我好無奈

,原來  人愈大背負既責任愈來愈多  愈來愈重