今篇文章的主角 , 就是左手邊的那位:abt ~

( 右邊的是 HK- Kicks 版主: H )
佢都係Kick Lounge 的會員之一 ,
今次的台北行 , 他都有參與其中 ~
並去到當日 Leborn James的第9代球鞋發佈會添 !
佢覺得今次行程 , 都非常高興 ,
能夠近距離看見Leborn James , 加上能夠對Leborn James問問題 ,
這都是非常高興的 !
問題是:Leborn , 你最鐘意的是邊一代的鞋呢 ?
答:其實這麼多代的鞋都很喜歡 , 但係都會最鐘意第一代 !
因為始終都係第一對自己的球鞋嘛 ~
其實 , abt 係一個專門收藏Leborn James的球鞋。
H更說:如果要在世界上 , 排收藏得最多Leborn球鞋的人 ,
abt應該都是頭幾名的 !
聽到這句 , 我都感到非常驚訝啦 !
就梗係快快手 , 訪問一下abt 啦 ~ ( 記=我 , A=abt )
記:你係由幾時開始儲 Leborn 鞋呀 ?
A:um ... 其實我真正儲 Leborn的鞋 , 應該是在他發佈第2代的時候。
甘如果你問我幾多年的話 , 就應該第2代開始一直去到而家 ~
應該是7年吧。
記:點解會儲 Leborn 的鞋呀 ? 平時都會打開波 ?
A:無呀 , 我唔打波呀 ~ 其實我儲的原因 , 是因為Leborn 第2代的鞋款非常特別 ,
nike 的鞋通常都是一個大大的商標在鞋身 , 但係這代Leborn的鞋 商標就轉成鞋帶上 ,
是一個吸引之處。另外 , 鞋的cutting 亦是我會儲它們的原因 !
記:有沒有統計過 , 到現時為止 , 你已經收藏了多少對鞋呀 ?
A:大概都70對。
記:甘多鞋 , 你會點處置佢地呀 ?
A:都要租倉擺gala ..
記:又會如何保養這些鞋 ?
A:其實 , 香港儲鞋都比較慘。首先一定要保鮮袋先啦 !
之後就要放防潮珠啦。之前都會將防潮珠放埋入袋 ,
但係之後就發現 , 如果不定期更換防潮珠都可能侵蝕鞋身。
因此而家都要另外放到一邊 ~
( 第3代的鞋都較易變黃 .. )
記:70對的鞋 , 都會一直擺倉 , 不會著出街 ?
A:之前個d會係 , 但係近一 , 兩年都會買完就著gala ~
寧願出街靚d ~ 都會減少儲鞋 la ~
記:甘以前儲落的鞋 , 都會拎番出黎著 ?
A:有d會 , 有d唔會啦 ~ 好看的就應該會拎番出黎 ,
例如 :紅 , 黃 , 藍 , 這類一些的superman 色 ~
講左一大輪 , 原來abt儲鞋的原因都可能是因小時候 ,
沒有這些設計新穎的球鞋。現在 , 都會想儲番一些~
( 可能是一種補償心態吧 ~ )
哈哈 , 或者在以後 , 我都會成為 collector 吧 ~~
我想明天才打回我今趟的感想吧 。






