今日冇啦啦要返學校做實驗...
都唔知做黎做咩
算啦~反正都做完啦
塔車返屋企果陣~
係架車到林緊野...
差D唔記得左落車...
手機仲留左係車到~都唔知幾時di出黎既
好彩個司機比返我...
真係吓死我
突然覺得自己好傻...
差D唔記得落車...仲要di手機
---------------------------------------------------------------------------------------
**_如果你曾經愛過一個人,但你們又不能相愛,如果你不能忘記他,
就讓時間將他沖淡,因為時間是世上最好的止痛藥。*))* |