今日好無聊牙
本黎諗住同美一齊去圖書館既,
點知佢訓到唔知幾點...唉~
跟住欣(舊同學)打比我
問左一d關於漫畫一樂町既野...(幾點開既?係唔係10:00)
又過左一個鐘
欣又打黎...
佢話佢係個度等左一個鐘仲未開
我聽到覺得好無奈-.-
佢問我出唔出去
跟住我就同佢出去,叫佢陪我去圖書館還書&借書...
跟住再陪佢去漫畫一樂町借書...佢借左4本
跟住就去左我屋企......睇書,傾計
我地傾左好多關於自己學校d野...有冇拍拖...
---------------------------------------------------------------------------------------
**_如果你曾經愛過一個人,但你們又不能相愛,如果你不能忘記他,
就讓時間將他沖淡,因為時間是世上最好的止痛藥。*))* |