今日...
我覺得好悶啊....就上網啦
睇左d電視&小說...
跟住又睇返之前同xxx傾計既記錄...
又諗返以前既野.........................(好唔開心啊)
個[傷口]又再痛返 = ="
又痛又攰....唉~~
''夠竟我個傷口幾時先可以好返啊?!''
**邊個可以幫我啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!!!!!!!!!!!!!
嗚......嗚......
---------------------------------------------------------------------------------------
**_如果你曾經愛過一個人,但你們又不能相愛,如果你不能忘記他,
就讓時間將他沖淡,因為時間是世上最好的止痛藥。*))* |