雖然同佢分左手有幾日啦,但係我仲係好中意佢
我唔敢話比佢知~
我試過同表姐講過呢件事~仲同佢(表姐)講我仲好中意xxx
點知............唉~
比表姐劉~話我白痴,係唔係傻既?仲中意黎做咪
果陣~我問佢點解唔可以繼續中意佢?
唉~我都唔知自己係度諗咩既~.~
---------------------------------------------------------------------------------------
**_如果你曾經愛過一個人,但你們又不能相愛,如果你不能忘記他,
就讓時間將他沖淡,因為時間是世上最好的止痛藥。*))* |