今日......係我分手既日子~
佢係廣州識既女朋友無啦啦同我傾計
果陣~我唔知嗰個女仔係佢係廣州既女朋友
我同傾左一陣之後,佢問我係唔係xxx既女朋友
我緊係答係啦~跟住佢話佢都係
唉~果陣我既心好痛,真係好想哭出黎
但係我d屋企人係度,所以我冇哭~
佢話佢地係廣州出左事
佢地拍拖既時候比老師見到,問我點算好
雖然我好嬲xxx,但係我同佢話唒都係好朋友啦
於是我就幫佢地諗左d辦法.......
跟住,我同佢傾左差唔多2個鐘之後
我覺得我既心情好左好多,仲同佢做左好姐妹
雖然係失戀~但係我覺得咁失戀都值得既,交左位好朋友~.~
---------------------------------------------------------------------------------------
**_如果你曾經愛過一個人,但你們又不能相愛,如果你不能忘記他,
就讓時間將他沖淡,因為時間是世上最好的止痛藥。*))* |