我今日好happy呀!我之前咪話xx琳係賤人ge,我今日要番古箏斑班啦
咁我今日就把e件事講俾我個good fd知啦!!!!!
佢就係麥敏塋。佢聽左之後就笑啦,佢仲話:「吓?!
咩依嫁仲有人唔要面嫁!?佢有冇賤d呀!叫佢eat屎啦!!!
個樣好賤呀!影衰曬高楚文啦!唔死都冇用啦!」
咁我不知幾心(梁)囉!!!一邊行一邊笑!笑死我囉!!!
好抵死呀!!勁心(梁)囉!!!!!!!!!~