今晚同dady.mami去逛街買衣服..
哈```開心..有買衣服都素好D``
美美美```心美,,人也美`哈哈``
美中8足就素,,跟dady.mami出去買衣服都得去裝買店..
但素也ok囖``dady說先買些,,有喜歡的跟朋友出去再買``
哈哈哈```硪素幸福D..有這麽疼硪悳dady.,mami.
今次就先買類一套噢..因爲明天要去喝哥哥D喜酒..
哈哈``我請了兩天的假.真的素做鬼也風流啦..
突然發現裝買店的衣服也不素很爛..以前就覺得那都素土包子穿的``
哈哈,當年幼稚的想法啊``西西..
不過裝買店就素貴暸些嚄,,今次一套將近2000下來嚄..幸好不素硪出錢啊``
不然手都會軟啊```
弟弟說,,,dady素有錢人,,而且素愛現D有錢人``
哈哈..我也這麽覺得.. 因爲dady認爲貴的就素好的..那個寒啊``
不過,,總歸還素不錯的囖..開心的一個夜晚``啦啦!
A YU
|