今日係最後一日,亦係最後一次上英語班啦!
好唔捨得喔~T_T
一早開左電腦,見到Alice,講左幾句,就落街食早餐lu...
返到屋企,再開電腦,冇乜人on嘅,之後就愈黎愈多人啦!
見到Becky,我立刻表示我"堅定"的決心,唔知佢接受左呢個"事實"未?[XD]
之後,講講下講到英語班,我突然心血來臨,問佢:不如buy food囉?
佢有D驚訝:你請?
我:Cake喔...
佢:要buy咩?
我:...
佢:ms thompson on緊
我:我仲未add佢...
佢有D失望:下...
佢:不如等我問下佢先
我:NO!!
佢笑我:呵呵
我無奈:呵乜
之後,我add左ms thompson...
我:我都係想buy cake喔!
佢:Buy wt?
我:美心的cake~
我:十二件cake...
佢:唔唔
我擔心:但都無時間食喇...
佢:有
佢奸:我幫你
我無奈:...
我:但要上堂喔!
佢: ...
佢:唔緊
佢奸:放左我幫你!
我:...
我:Tea party?哈哈~
佢:...
我:而且得十二件咋...
佢:買夠二十四!
我:下...
我:你出嗎?
佢:出!
佢:一陣我同你去?
我:55
佢:How much?
我:$3.8/1
佢:好貴!
佢:唔買!
我:12?
佢:我地唔止12人喎...
佢:How many?
我:14呱
我:You buy 2,ok?><
佢:ok!
我:THX~
佢:^^
我奸:如果人冇番就好喇...
佢:呵..
由於太長,待續...
|