今日要留校佈置"畢業茶會"的壁報,做留到1:00.p.m.喔,冇帶野食,唉...
但一返到課室,就比我親愛的好同學---Becky問我落左未?
哈,我可是寧死不屈喔!
可是,在佈置壁報的時候,佢竟然狠心地打左我個肚一下!!!
好有"黑心琳"的風格!!!
當然,我馬上反擊!
我x左佢一下!!![唔知點形容個"x"]
佢就...呵呵~
大家釘釘下都覺得"暴熱",特別係佢啦!
個個都流汗汗...-.-"
但我竟然係..........陰涼!
連一滴汗都冇....!
奇怪唷!!...
我仲見到一個比我仲犀利的"寒冷"中學女同學,亦應該是我的師姐呢.
佢返黎探老師呀~好有心!
佢仲穿著一件長袖冷外套,我諗佢可能係"發冷"...
我同Becky真係看傻了眼!
勁呀!!!
|