| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
2009-09-18  |
分類: 未分類 |
今日一早上學,心情不錯,只是有些疲倦...
上英文課,
老師講得好快好趕,有少少跟不上,
不過沒辦法,只能盡力.
小息:陪劉美去找miss
撞到上界勤社主席,
佢竟然話社幹事人不夠
同學生會一樣
令我有少少o嘴,我以為會同人爭=_=
之後上PE,沒有joyce和kelly,
沒有人陪, 我成堂坐,
好無聊 唉!!
第二小息
因為學會招募日,
so去禮堂佈置 超快完成,大出所料
chemistry老師遲來,
我同其他人好無聊地玩 哈哈
午膳,kelly話同男朋友食
好失落,不過無辨法.....
中文上了一會兒後走人
去禮堂幫手.....
我境然被誤會成中一
好傷心, 我似????!!!!!!!!................
joyce喊,佢好唔開心吧!
我前一陣都唔開心,而家到佢....
之後去art club開會(無聊)
最後我同joyce決定同佢講清楚
同佢我地其實係唔開心的...
我地終於說了出來,不再忍耐.
佢話其實佢都辛苦,之後佢地一齊喊,
我喊唔出,可能是麻木了吧!!=___=''
講完之後,我去打籃球,
難得我去打,我識的人大部分沒有來,失望!!
|
|
|
crycfy 於 2009-11-20 08:21 PM 發表:
得閒要打下la!!>w
|
|
|
crycfy 於 2009-10-04 03:59 PM 發表:
CM CM!!+} SORRY AR!!T^T 我個日.唔得閒.! 好SORRY!!TOT
|
|