星期六本身約左中學fd聚
有suki, suko, +好, 金魚, 蘭姐
好開心~期待左成個星期
因為未定時間地點
就乾脆戈日都請假唔番工
後黎話夜晚出黎食
見有時間
中午就約左elga同celia去cat cave睇貓
點知celia爽約
但因為上兩次同elga去都去唔成
今次點都要去朝聖一下
坐到4點就走
我去揾lic, 佢番屋企
見仲有時間
行下行下突然心血來潮想去唱k
就call番elga同我地去
(sorry丫elga, 比我地閃親)
唱完大概7點
先知原來夜晚約唔成
9^9
唔開心..
跟住lic就安慰番我話陪我食飯
好想同大家聚聚丫~
|