今年農曆生日約左同baba, mama食自助餐
朝早番11點到15點三盞燈
跟住同lic食個中午
再去教葡文
跟住又番三盞燈等
陪lic買左個魚生飯
因為我屋企習俗係生日食面線同雞蛋
佢就特登加左粒温泉蛋幫我慶生
仲叫我可以少少期待24號戈日
等到屋企人比電話我就出發去金沙
食完之後就番汴京等佢收工
再送我番屋企
----------------------------------------------------------------------
L:想抱實你訓
T:天氣熱丫, 唔怕訓訓下熱醒
L:天氣再熱, 點攬都訓得著
T:///
|