琴日完左orientation day(dia de orientacao)之後,
去左會房出面等左勁耐,
最後都係入唔到去(sad)
今朝去左屬會週,
好得閒好得閒~好忙好忙~
下午同mama會合之後,
去書院check in,
入到房間戈陣唔見室友,
汁拾之後留低左message比佢,
希望室友大大係好相處ge人la~^^