曾經,
有一張可愛ge巴士卡放係我面前我唔識得珍惜,
如果可以再擁有佢ge話,
我要同張卡講我愛佢,
如果要係上面加上期限,
我會愛佢..直到我讀完大學~@@'
..
今日係第一次做leader獨自帶隊員出急救,
話係低危,
一個下午成五六單野,
成場都係小朋友同遊樂設施,
無出車算偷笑la~
好彩司機叔叔超好人,
一路上有講有笑,
係我唔見左張巴士卡戈陣仲幫我去問去揾.
吓死我la~真係..
我唔想係一年內唔見身份証又唔見巴士卡咁多次lo..
好彩最後收隊係救護車到揾番~
如果唔係一蚊都無ge我就要好慘咁由西灣行路番黑沙環..-口-
失而復得ge感覺, 真好~
|