經過幾日ge自我復原,
心情終於回升番正常狀態,
希望大家原諒我不定時的任性,
人總有失落時ma~
琴日終於交左份申請表la~
決定左去葡萄牙科英布拉大學,
雖然要係過年前過去,
到時請大家記得同sd 個wechat黎同我拜個年丫!!
英國! 我黎la~!!(誤)
要明信片ge要記得比地址我丫!!!(最好比英文la~~)
但唔包寄失架~^^
最後, 我ge願望係
我要有艷遇~!我要有艷遇~!我要有艷遇~!我要有艷遇~!我要有艷遇~!