今日我同Jasmine 仲有Candy 一齊整野食
整左西米露丫 好好味^ ^
天日我同frd 去游水
我唔好想lokman去既...佢地都係知道(我林)
係開開心心ga (本身)
但係candy 無啦啦就叫左lokman去
本身我係有小小high high 地
但係知道左之後即刻down 左 -3-
我唔想丫
都叫左唔好叫佢去咯
佢係都要叫!
= =
我衣排都唔知自己做緊咩野
日日都好悶...
今日仲俾雨林到濕曬
好唔舒服ga 有冇搞錯= ='''
我行台山哥條路返hm
我林:
d車好僧我啦...禁整埋泥
我行左係入邊gala
仲禁~~
ga車咩事丫
有人行ga..仲埋泥
整到我隻手濕曬.件衫濕埋.
仲有樣野我唔中意
俾水林完..好黑人憎!!我隻手有d黑色野係到!!
都唔知咩泥...衣
丫妹:你好彩!冇事!早知叫你出泥!
衣排我去左大明閣住
二家姐唔好介意丫
我住左你間方
去左大明閣住都唔知係好定唔好
係煩d lr
但係有得同d fd 一齊溫書
就泥exam 啦
我要拉埋我d分丫
有時我會chichi 地
係到林
exam 完左..
我係咪可以日日唔出街
出街都係到din 呢
根本就冇可能
exam 完左仲要返學lr