今日要留 at school 晚d...因為運動會就快到啦...參加左跳大绳...練左好奈
但係其實跑二百米輕松好多...應該話比較順手=順腳??? 但係跳大绳太好玩真係好好玩!!!!
好safe 感過左一日
今日lo...我''最親愛的grandfather''話媽咪唔俾錢佢....係到不斷同我伸....好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩