2008 年 1 月 21 日  星期一  晴天

   
 

今日LG打比我叫左我起身==

又是星期一了,,,還有四天*

第一堂,,,對BIO卷

無左填充題既分,,,又點會合格呢==

之後對中文卷,,,七十二分==

拎左份卷都吾敢相信係我...第一次中文咁高分

不過有句說話仍然令我思考至今*

WAKAKA*

之後音樂堂,,,唱左2首歌仔

之後就對數學卷,,,如我所料

WAKAKA*之後對地理卷

六十分,,,還可以丫

又是那句討厭的句子==到底解甚麼???

之後LUNCH落左去打排球

WITH熊貓,,,健偉,,,家豪

熊貓就正係得個企字==XD

之後對英文卷,,,從未試過英作會吾PAST囉==

聆聽同GE卷雖然退步左,,,但還可以

放學去又左打排球,,,WITH中一的小朋友

之後去左同郭同學吹水,,,期間同嘉輝同學串左幾句

五點幾諗住回家,,,點知行到半路

去左搵熊貓,,,WITH妮欣*

之後見到鄺RAIN同CC

同左CC,,,妮欣一起回家''

仲陪左欣去買糖加傾計*XD,,,知了很多祕密

WAKAKA*

今天發生了2件事,,,仍開心至令*

簡直大快人心,,,*

一回家打了比LG,,,傾了一個小時

去了食晚飯==之後同左媽媽傾心理

XD,,,講了這麼久,,,她仍然是不明白==

真的火都黎埋,,,真不想再哭==

第五十六天*
我承認我是小氣,,,難道不可以嗎?



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]