|
|
今日LG打比我叫左我起身==
又是星期一了,,,還有四天*
第一堂,,,對BIO卷
無左填充題既分,,,又點會合格呢==
之後對中文卷,,,七十二分==
拎左份卷都吾敢相信係我...第一次中文咁高分
不過有句說話仍然令我思考至今*
WAKAKA*
之後音樂堂,,,唱左2首歌仔
之後就對數學卷,,,如我所料
WAKAKA*之後對地理卷
六十分,,,還可以丫
又是那句討厭的句子==到底解甚麼???
之後LUNCH落左去打排球
WITH熊貓,,,健偉,,,家豪
熊貓就正係得個企字==XD
之後對英文卷,,,從未試過英作會吾PAST囉==
聆聽同GE卷雖然退步左,,,但還可以
放學去又左打排球,,,WITH中一的小朋友
之後去左同郭同學吹水,,,期間同嘉輝同學串左幾句
五點幾諗住回家,,,點知行到半路
去左搵熊貓,,,WITH妮欣*
之後見到鄺RAIN同CC
同左CC,,,妮欣一起回家''
仲陪左欣去買糖加傾計*XD,,,知了很多祕密
WAKAKA*
今天發生了2件事,,,仍開心至令*
簡直大快人心,,,*
一回家打了比LG,,,傾了一個小時
去了食晚飯==之後同左媽媽傾心理
XD,,,講了這麼久,,,她仍然是不明白==
真的火都黎埋,,,真不想再哭==
第五十六天*
我承認我是小氣,,,難道不可以嗎?

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |