補 ..4/15 "]
今日4點幾到就同丫媽出去市中心 ..佢就去打牌 ..甘我就去搵肥欣果D啦 ..!!
打比佢 ..原來佢加下仲未出門口 ..=3= 佢叫我去M記搵JANICE先 ..好啦唯有 ..
去到M記 ..都見到大奶嚕 ..大奶話要去搵埋盧振 ..但係又要等佢2個 ..SO叫盧振半個鐘頭
先去到冒險等 ..再等等等 ..欣都黎埋啦 ..不過我地既鵬少仲未黎 -3-!! ..SO大奶就打去佢屋企 ..
情況一度搞笑
.. 再等多一陣 ..佢終於黎到啦 ..真係要忍唔住同佢講聲 ..鵬哥 ..你今日威哂啦!!
-V-*跟住我地就拿拿聲去搵盧振啦 ..去到冒險 ..等多陣 ..盧振黎埋啦 ..!!我地就出發去巴倫紐..
去到新壚M記 ..盧振好無奈 ..佢係新壚出黎去市中心又去返新壚 ..算吧啦 =3=" ..去到戲院 ..
就緊係買飛先啦 ..買完之後我地就係到睇戲院D預告片 ..JANICE好咸濕丫!! ..=0=" ..
我地係到狂攪GAP ..我完全進入博打狀態 -3-"!! 玩多陣之後 ..5點1o到 就入場啦!! ..
上到去 ..等多陣 ..就入去坐嚕 ..我地既位置係甘坐既原本 ..[盧振 . 大奶 . ME . 欣 . JANICE]
不過之後盧振唔知咩原因 ..[可能係唔想坐大奶隔離..XD"]之後我地既位置又吊左少少 ..
[ME . 盧振 . 大奶 . 欣 . JANICE].. 好!! 呢套戲係分三個部分既 ..第一套叫鬼鄰 ..第二套叫凶洞
第三套叫亡記 ..詳情唔講 ..KEEKEE !! 不過大奶一度搔擾我既KEVIN LO ..可惡 =3=!! ..
JANICE 仲悶到訓左添 ..不過我都覺得少少恐怖 ..=V= 睇完之後 ..JANICE就走左先啦 ..
盧振就送埋我地搭車先 ..好野!! 排左一陣 ..就有車啦 ..!!同盧振SAY GOODBYE之後 ..
就去三聖搵TING佢地 ..去到三聖就落車先 ..因為要買D野丫 ..之後就去青山灣 ..見到TING
第一時間比份禮物佢 ..之後就燒啦 ..燒燒下大奶話暈暈地 ..SO就去食D野先 ..去到大排檔 ..
又好似無野好食甘 ..SO就去大快活食啦 ..點知去到D野食已經山哂啦 ..大奶暈到要坐低先 ..
欣又飲到WING WING地 =0=" ..我就係最清醒果個 ..呵!! ..之後打比JANICE傾左陣 ..
就上去食果間恆福餐廳食 ..食完之後佢地仲暈暈地丫 ..攪到我唔知點好 !!? ..之後就拿拿聲賣單 ..
去返青山灣 ..不過係商場到 ..大奶已經嘔左 ..仲好似成個花灑甘 -3-" ..哇 ..嘔完勁精神 ..
唔係講笑!! ..不過欣仲未嘔到 ..大奶教左佢好多種嘔法 ..不過依然嘔唔到 ..死 =V=" ..
之後就行去青山灣啦 ..途中仲見到KWAN同大佬 ..入返去 ..只係得返丫姜 ..劉彤果D ..
燒多陣 ..佢地都走哂啦 ..得返我地三個 ..不過我地繼續燒 ..太開心啦!! ..燒燒下仲見到大奶丫媽 ..
嚇死 ..之後愈燒愈多人 ..不過全部都係F. 5 ..-V- ..但係佢地個個都好頂癮 ..GUCCI眼鏡咸濕仔 ..
好攪笑丫 ..哈哈!! 之後11點9到 ..就送大奶搭的 ..之後我同欣入返去繼續燒 ..燒多陣 ..
佢地就話要收爐啦 ..SO坐左1陣 ..12點2到 ..我同欣就話走啦 ..之後我地行返去翠寧 ..
涷到想死 =0=" ..之後欣就買碗仔翅食 ..陪佢食多陣 ..我就去兆麟搭車 ..佢就返屋企啦 ..
返到去傾左陣 ..之後沖涼 ..點知欣打黎同我講 ..佢唔敢沖涼 ..原來JANICE嚇佢 ..
哈哈 ..JANICE你聽日要補鑊丫 .. END* |