◆.,榮 DIARY **
2oo6 ..狂歡 !! YEAH*
ZENKI0530
暱稱: 榮少.,.,/\/\"
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左日記 ..=V="
可惡的一天 !!`'"
結業了 .,.,
三年 ***
HAPPY BIRTHDAY !!!
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
.,.. 小池 -|]]*
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 0
今日人氣: 1
累積人氣: 1503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


返學 ..xx* 愉快 分類: 未分類

今朝 ..7點8先起身 ..例牌洗頭刷牙 ..之後就出門口嚕 ..丫文就去買野食先 ..買完之後就行返學啦 ..

返到去 ..就打鐘啦 ..排隊果陣 ..熱到想死 ..=3=" ..之後上到去Music Room ..陳KAI發好CHEAP囉 ..

無啦啦可以罵我 ..好唔鋸丫 !!  ..又話咩擅自開冷氣 ..痴線 ..部冷氣丫SIR開架囉 ..同埋我地比哂冷氣錢 ..

有咩理由唔撚比開冷氣姐.. 都痴撚線既 ..!!  之後又唔開冷氣喎 ..又話要等丫SIR黎先開囉 ..8痴 ..

黃SIR之後黎到 ..就開左嚕 ..都係黃SIR好人  ..點知上上下堂 ..無啦啦有個丫SIR入左黎抽人去考BCA ..

好彩無抽中我姐 .. **之後區毛又入左黎 ..又黎抽人 ..點知原來係搞錯左姐 ..嚇死 -- 之後就上去上Eng嚕 ..

唔比開冷氣囉 ..頂佢 !! 肥張又無返 ..個老人家又黎左 ..同我地對GE ..唉 ..唔好提啦 ..之後對對下 ..大波輝入左黎 ..

又話唔比對卷 ..好鬼煩 ..!!之後咪同昭嫻 ..琪同JOE傾計囉 .,,傾一傾就2堂 ..之後就同欣落去食野 ..唉 ..

上返黎 ..地理就對卷 ..不過上上下堂 ..丫淦哥 ..真係勁 ..唔講  地理終於好返D啦 ..82.5分 ..之後Lunch ..

食完野之後 ..就落去啦 ..同佢地飲完野之後 ..就上去閱讀 ..好野 ..終於開冷氣啦 ..新黎個Miss ..好好人 ..KEEKEE ..

成個閱讀吊左去丫JOE到坐 ..唉 ..不過 ..欣 SORRY!!!之後I.S ..都唔錯既 ..73.5分 ..成堂同丫JOE玩 ..都係 ..

之後上數學 ..丫SIR勁插人 ..好彩無插我姐 ..哈哈 !!幾時都話張智鵬SIR係好人既 !! ..73分 ..成堂都係同丫JOE玩 ..

今日唔洗BCA ..甘放學就同JOE ..昭嫻 ..琪 ..同劉彤去龍門居 ..之後就上琪屋企打牌 ..今次同丫JOE夾 ..哈 ..

我地 *兄弟* 出手 ..大殺2方 ..哈 !!打到7點到 ..就走嚕 ..返屋企 ..玩電腦 ..睇電視 ..同埋傾電話 ..

唉 ..你地唔好甘啦 .. 之後12點就訓嚕 ..                             END]]



2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


HAPPY ..*!! 唱K \/\" 愉快 分類: 未分類

哇 ..!!睇一睇 ..成個幾星期無打過日記 ..今日甘開心 ..緊係要打啦  哈哈 !!

今朝諗住7點3起身 ..溫多一陣書架 ..不過都係起唔到 ..因為琴日都好累 ..又夜訓 ..

結果 ..7點7丫文打比我 ..我先起身 =3=" ..之後拿拿聲 ..刷牙洗臉 ..換埋3就飛奔落去啦 ..

落到去明記 ..等左一陣丫文就黎左 ..今日終於搭的士啦 ..日日都行路 ..累死人丫 !! ..

不過丫咩姐 ..極度唔鋸 ..又話要儲錢 ..又話呢樣個樣 ..跟住又同佢哥哥 ..傾埋D家用問題 ..丫文都怕左佢 ..

最後就緊係我同丫文出錢啦.. =0=* ..返到去 ..就打鐘啦 ..排隊果陣 ..好鬼熱丫 ..痴線 ..同埋最近唔知點解 ..

唔見左陳KAI發 ..早會之後就上去啦 ..第一科係地理 ..都OK易啦 ..做得哂 ..KEEKEE ..!! 之後就係I.S ..

I.S ..都幾易既 ..係1..2題唔識姐 ..好野 ..終於測完啦 !!! 唔洗再日夜拎住本書啦 !!YEAH !!

但係之後又要BCA ..煩!! 攪掂埋份TesT ..以為走得啦 ..點知條PK ..仲要留 ..

攪到遲左3個字到先走得 ..!! 跟住丫JOE就返屋企拎錢先 ..我同昭嫻AND琪 ..就出門口CALL的士 ..

等緊果陣 ..仲做左徐浩鵬既工人 -3-" ..點知等左勁耐都無車 ..之後我地就行上去諗住睇下有冇的士 ..

點知行左一陣 ..就有車啦 ..4蚊都慳返 ..!! 之後去到新墟 ..就第一時間去Neway ,,去到之後 ..因為無人

有帶身分証 ..SO賣左單先 ..之後NEWAY ..竟然比左間Party房我地 ..哈哈 ..勁大囉 ..!! 正到爆 ..

跟住丫JOE都黎埋嚕 .. 之後我仲唱得好興奮TIM ..同丫JOE齊齊CROSSOVER ..KAKA ..!! 唱到4點到先走人 ..正丫 !!

之後大家都話去仁愛堂碌齡丫 ..去到之後 ..都唔洗等就有位啦 .. 我由唔識學到識 ..勁丫 !!仲打過2球全中丫  -3-"..

中途仲傾左好多野 ..哈 !!碌到6點 ..真係碌到我手斷啦就黎 ..勁累 ..之後就去小丸子食野 ..食完之後 ..6點8到 ..

就返屋企啦 ..不過我地係OK到睇到衛詩鬼剃頭 ..嚇死人  ..7點到返屋企 ..就沖涼 ..之後睇電視 ..12點就訓啦 ..!!

AND_



2006 年 4 月 15 日  星期六   陰天


黑夜 + BB蕉 ..,.* 愉快 分類: 未分類

補 ..4/15 "]

今日4點幾到就同丫媽出去市中心 ..佢就去打牌 ..甘我就去搵肥欣果D啦 ..!!

打比佢 ..原來佢加下仲未出門口 ..=3= 佢叫我去M記搵JANICE先 ..好啦唯有 ..

去到M記 ..都見到大奶嚕 ..大奶話要去搵埋盧振 ..但係又要等佢2個 ..SO叫盧振半個鐘頭

先去到冒險等 ..再等等等 ..欣都黎埋啦 ..不過我地既鵬少仲未黎 -3-!! ..SO大奶就打去佢屋企 ..

情況一度搞笑 .. 再等多一陣 ..佢終於黎到啦 ..真係要忍唔住同佢講聲 ..鵬哥 ..你今日威哂啦!!

-V-*跟住我地就拿拿聲去搵盧振啦 ..去到冒險 ..等多陣 ..盧振黎埋啦 ..!!我地就出發去巴倫紐..

去到新壚M記 ..盧振好無奈 ..佢係新壚出黎去市中心又去返新壚 ..算吧啦 =3=" ..去到戲院 ..

就緊係買飛先啦 ..買完之後我地就係到睇戲院D預告片 ..JANICE好咸濕丫!! ..=0=" ..

我地係到狂攪GAP ..我完全進入博打狀態 -3-"!! 玩多陣之後 ..5點1o到 就入場啦!! ..

上到去 ..等多陣 ..就入去坐嚕 ..我地既位置係甘坐既原本 ..[盧振 . 大奶 . ME . 欣 . JANICE]

不過之後盧振唔知咩原因 ..[可能係唔想坐大奶隔離..XD"]之後我地既位置又吊左少少 ..

[ME . 盧振 . 大奶 . 欣 . JANICE].. 好!! 呢套戲係分三個部分既 ..第一套叫鬼鄰 ..第二套叫凶洞

第三套叫亡記 ..詳情唔講 ..KEEKEE !! 不過大奶一度搔擾我既KEVIN LO ..可惡 =3=!! ..

JANICE 仲悶到訓左添 ..不過我都覺得少少恐怖 ..=V= 睇完之後 ..JANICE就走左先啦 ..

盧振就送埋我地搭車先 ..好野!! 排左一陣 ..就有車啦 ..!!同盧振SAY GOODBYE之後 ..

就去三聖搵TING佢地 ..去到三聖就落車先 ..因為要買D野丫 ..之後就去青山灣 ..見到TING

第一時間比份禮物佢 ..之後就燒啦 ..燒燒下大奶話暈暈地 ..SO就去食D野先 ..去到大排檔 ..

又好似無野好食甘 ..SO就去大快活食啦 ..點知去到D野食已經山哂啦 ..大奶暈到要坐低先 ..

欣又飲到WING WING地 =0=" ..我就係最清醒果個 ..呵!! ..之後打比JANICE傾左陣 ..

就上去食果間恆福餐廳食 ..食完之後佢地仲暈暈地丫 ..攪到我唔知點好 !!? ..之後就拿拿聲賣單 ..

去返青山灣 ..不過係商場到 ..大奶已經嘔左 ..仲好似成個花灑甘 -3-" ..哇 ..嘔完勁精神 ..

唔係講笑!! ..不過欣仲未嘔到 ..大奶教左佢好多種嘔法 ..不過依然嘔唔到 ..死 =V=" ..

之後就行去青山灣啦 ..途中仲見到KWAN同大佬 ..入返去 ..只係得返丫姜 ..劉彤果D ..

燒多陣 ..佢地都走哂啦 ..得返我地三個 ..不過我地繼續燒 ..太開心啦!! ..燒燒下仲見到大奶丫媽 ..

嚇死 ..之後愈燒愈多人 ..不過全部都係F. 5 ..-V- ..但係佢地個個都好頂癮 ..GUCCI眼鏡咸濕仔 ..

好攪笑丫 ..哈哈!! 之後11點9到 ..就送大奶搭的 ..之後我同欣入返去繼續燒 ..燒多陣 ..

佢地就話要收爐啦 ..SO坐左1陣 ..12點2到 ..我同欣就話走啦 ..之後我地行返去翠寧 ..

涷到想死 =0=" ..之後欣就買碗仔翅食 ..陪佢食多陣 ..我就去兆麟搭車 ..佢就返屋企啦 ..

返到去傾左陣 ..之後沖涼 ..點知欣打黎同我講 ..佢唔敢沖涼 ..原來JANICE嚇佢 ..

哈哈 ..JANICE你聽日要補鑊丫 ..        END*