◆.,榮 DIARY **
2oo6 ..狂歡 !! YEAH*
ZENKI0530
暱稱: 榮少.,.,/\/\"
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
轉左日記 ..=V="
可惡的一天 !!`'"
結業了 .,.,
三年 ***
HAPPY BIRTHDAY !!!
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
.,.. 小池 -|]]*
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 0
今日人氣: 1
累積人氣: 1505
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


補課 ..]]"* 愉快 分類: 未分類

今日8點2先起身 ..因為琴日傾電話傾到3點幾 -3-" ..SO起身都仲係好累 ..

丫文又唔叫醒我 ..靜雞雞甘去左成仔記食野 ..攪到我幾趕 ..!! 拿拿聲洗頭刷牙 ..換3

8點5先出門口 ..落到去 ..又飛的 ..返到去 ..遲左幾分鐘 ..不過鄭生好好人甘放我入去 ..

你話學校多D呢D甘既人幾好丫 !! 返到去 ..排左唔夠5分鐘隊 ..就上左去啦 ..第一堂係I.S ..

MISS方 ..點哂名之後就上堂嚕 ..原本想吊過去同丫JOE坐 ..不過又廢事啦 ..攪到鬼死甘悶 ..

不過都開始明3B書D野啦 ..我返屋企要加倍努力先得 !! 其間我仲食左KA慧D奶片 ..好好味 =3="

之後就上中文 ..哇!!中文仲悶 ..簡直想死 ..溫埋D複句 ..好在都明明地 ..悶到1o點9..就放小息啦!!

AND THEN 同欣落去食野 ..食完就上返去 ..之後又係上中文 ...不過今次我吊左過去成成果到 ..

諗住一陣就坐去昭嫻到 ..YES!! 成功左 ..差唔多成堂同佢地傾計 ..真係開心!!  ..之後就係ENG ..

肥張無返 ..黎左個老人家 ..想死 -0-"!! 成堂LISTENING ..不過都未做過 ..同丫淦佢地傾計 ..

佢地話今個星期有套鬼片上 ..好似叫黑夜 ..仲話好恐怖丫 ..KEEKEE ..一定要睇先得 ..!! 呢堂ENG

好快樂甘過 ..之後就放啦 !!放左就同欣 .大奶 .TING 佢地去置樂食咖哩 ..*V*" 不過間咖哩 ..

真係好抵食 ..因為22蚊就有好大碟野 .. !! 食完之後 ..我地就話搵丫鵬佢地幫手釘傳單 ..

SO欣就返去換3先 ..THEN就同大奶去 ..去到市中心 ..原來佢地係2%後面果到 ..SO就搵佢 ..

仲幫佢地手丫 ..釘左成疊係到 ..子健同丫鵬就去派 ..得返我 .大奶同珊係到咋 ..之後欣都黎埋 ..

仲話釘傳單好好玩 ..想死 -V-" ..之後M臭都黎埋 ..仲叫我地帶佢去搵傳單派 ..THEN就帶佢去

柏麗 ..中途仲見到丫鵬 ..SAY完HI之後 ..就繼續去柏麗 ..我地由25樓去到23樓 ..之後再去

21樓 ..去哂都無 ..就決定返去搵丫鵬子健先 ..返到去丫鵬仲比佢丫媽丫哥見到 ..慘 ..!!!

之後我地係M記等佢 ..佢就去拎錢 ..佢黎左之後 ..狂插M臭 ..= =" ..之後就去搵子健 ..

去到之後 ..佢就去拎錢先 ..我地等多陣 ..就返黎嚕 ..坐左一陣 ..6點到 ..我就返屋企先 ..

丫鵬佢地就搵小白 ..返到屋企之後 ..就沖涼 ..訓到9點先起身 ..食飯 ..玩電腦 ..可能一陣就訓嚕 ..

                                      努力讀書 !!



2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


海洋公園 --]]" * /\/\!! 愉快 分類: 未分類

補 ..*4/6

TODAY去海洋公園丫 ..KEEKEE ..我仲緊張到不能入睡丫 ..跟住 ..8:3o

起左身嚕 ..拿拿聲開電腦先啦 ..驚見JANICE ONLINE ..=3=" 原來佢係因為 ..先甘早起身 ..

.. 之後我就去洗頭 ..攪掂哂之後 ..就玩多陣電腦 ..傾多陣 ..就落去樓下7仔搵佢地啦 ..

去到之後見到 ..劉彤 . 譚佩琪 . JOE . 栗 .. 原來我地既嫻姐加陣先搭車 ..SO再等多陣 ..=0="

之後佢叫我地搵野食先 ..SO去左金龍堡 //點知入到去成班都話唔想食呢間 ..

之後咪走左去仙桃居食 ..期間仲討論左好多問題添 ..食完之後 ..阿E CALL 我地 ..

原來佢都就到金鐘 ..SO我地都出發啦!! 去到巴士站 ..等一陣就上962X嚕 ..

坐左7.8個字之後 ..就到左啦 ..等多陣丫E就黎左 ..原來佢去左行街 =3=" ..

之後就搭車啦 ..原來架車可以用八達通架 ..真係比劉彤害死  ..上車之後 ..

我地發現阿E個包包 ..入面裝左好多野食 ..有自製三文治 ..1.25公升可樂 ..一包蝦條 ..

仲有熔左既朱古力一條 =3=" ..真係好似野餐甘 ..再搭多幾多字車 ..就到左 海洋公園啦!!

入左場之後 ..我地就拎左幾張地圖黎研究 ..我地傾左一陣 ..就決定左玩激流先 ...

之後再玩越礦飛車 ..好 ..我地又出發啦!! 搭左果條勁長勁慢既電梯之後 ..就到左激流啦 ..

好在今日無乜人咋 ..唔知係咪今日個個都要返學呢 ..SO排左陣隊就到我地啦 ..

我地男女分開玩 ..KEE 我上到去就坐中間 ..JOE坐前面 ..好緊張丫 ..經過果條緩緩既斜路 ..

同埋一輪急彎 ..終於到左啦!! 可能岩岩第一次啦 ..SO無做任何動作影相 ..衝完之後 ..

坐中間都係要濕 = =" ..可惡  睇返張相 ..仲好核突丫 ..激死 ! 睇完相之後 ..就去玩

越礦飛車啦 ..好緊張 =0=" ..我同丫JOE就揀左中間坐 ..WOW ..第一次玩好激丫 ..

仲攪到我眼鏡差D都跌埋 ..正!!! 之後休息一陣 ..就繼續行 ..之後佢地話玩飛天韆秋 ..

不過我同丫JOE都唔想玩 ..因為好暈 ..SO我地周圍行下 ..阿JOE仲話想玩攤位 ..

贏隻飯糰仔返黎 ..=3=" ..不過都係諗下好啦 ..!! 佢地玩完之後 ..丫E話想玩跳樓機 ..

我地無人敢玩 ..SO得佢自己一個玩 -3-" ..勁!!我地就坐埋一邊等佢 ..等左一陣 ..

佢玩完啦 ..佢話一D都唔驚 ..我地全部 O哂咀= =" ..之後我地仲話想玩海盜船 ..

 我地就再去玩啦!! ..去到海盜船 ..我同劉彤 . JOE 就坐中間 ..阿E就坐後面 =0=" ..

準備開始果陣 ..琪就無玩  ..死 - -" ..正丫 ..玩完之後 ..JOE同昭嫻話想食野 ..

但係我地想再玩埋過山車先 ..SO佢地就去食野先 ... 好緊張丫再次 ..排完隊之後 ..上車啦!!

呢個過山車勁快 ..雖然無乜離心力 ..不過就超快同埋係甘撞我個頭 ..一落車仲差D暈埋 ..=3="

之後就去搵昭嫻佢地食野嚕 ..我就食左M記 ..勁貴 \./ .. 阿E就食返佢自己D野 ..=0=" ..

食完之後我就同劉彤..JOE買雪榚食. ..正!! ..食完之後就去左海洋館同鯊魚館行下 ..

哇 ..正丫D冷氣 =3=" ..勁涼快 ..不過入面好多野都好靚 ..D魚多到夠我食一世丫 ..

行完之後 ..就諗住落去山下行陣 ..呵呵 ..原來栗子係畏高架 ..哈哈!! 搭欖車勁係到嗌 ..

落到去之後 ..我地就去玩超動感影院 ..好正丫 ..不過個安全帶好Q緊 ..好唔舒服 =3= ..

同埋佢噴果D水好臭 ..- -" 不過都幾好玩既 ..出去之後我地就去玩旋轉木馬 ..-0-" ..

真係有童真 ..-V-" ..之後仲玩兒童跳樓機 ..勁攪GAP丫 ..成個海洋公園最攪笑都係呢到 ..

因為 ..因為 ..因為 ..因為 -V- * 唔想講 -3- 哈哈!! 之後仲去睇海獅劇場 ..都幾悶下 ..

SO我地再上返山再玩過!! 今次坐欖車 ..我就同阿E . 劉彤 .JOE 坐 ..KEEKEE ..

其間我地仲聽到D慘叫聲 ..呵 !! 上到山之後 ..我地即刻再玩一次越礦飛車 ..我又同丫JOE坐中間

阿E同劉彤仲激到坐後面丫 勁!! ..不過今次我都無甘驚啦 ..因為有玩第一次 ..咩都驚哂 ..

呵呵 ..玩完之後我同阿E都想再玩 ..哈哈 ..於是我同栗 .阿E . 劉彤又玩多次 ..今次我地坐前面..

正!! ..玩埋呢次之後 ..就去玩激流 ..排隊果陣D大陸同胞好PK ..狂打尖 ..我地咪串佢地囉 ..都痴痴地

..好.. 到我地啦!! 今次又係坐中間 ..我仲擺埋POST影相 ..呵 ..好成功丫 ..又無乜濕 ..

呵 ..再玩多次 ..今次被逼坐前面 ..賴哂野 ..=3=" ..SHIT

之後佢地仲話想玩XX摩天輪 ..我同丫JOE .琪都唔玩 ..

等埋佢地玩完..6點幾 ..就走啦 ..原本想去MK食既 ..

不過丫JOE部電話壞左 ..咪要返屯門換機囉 ..我地搭車果陣 ..仲討論緊到底玩左D咩 ..

阿E就一定唔會蝕比佢 ..因為佢咩都玩哂 ..XD" !!  我呢就玩左三次越礦飛車 ..一次過山車 ..

仲有好多好多 ..都唔會蝕比佢既 ..呵 ..!! 去到市中心 ..我地就去溫莎食 ..等等下丫JOE

黎左嚕 ..原來佢換唔到電話 ..乜D仆街甘仆街架 ..!!? 甘都得 ..7日屈8日 ..SHIT!!

之後傾多陣就走嚕 ..又食左我55蚊 ..=V=" ..之後佢地就去市鎮 ..我就去青山灣搵欣 JANICE..

傾多陣 ..大奶就走左 ..之後我地就9行 ..行去友愛 ..之後李嘉欣都落埋黎 ..佢地就話去食宵夜 ..

之後去到又無喎 ..=V=" ..甘就坐多陣 ..佢地就送我搭車走 ..返到屋企 ..沖涼 ..就訓覺啦!!    END*

                                        正!!"\



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


返學DAY --]* 愉快 分類: 未分類

又到最煩既星期一啦 ..唉 - 唔想返學丫 !!

今朝7點9起身 ..洗埋頭換衫 ..丫文打比我嚕 ..佢話叫我返住先 ..

甘就出門口嚕 ..今日行返去 ..岩岩好趕得切..  返到去 ..就即刻排隊啦 ..

排排下肥張閃左過黎..問我係咪無測BCA ..我緊係有啦 ..比佢嚇鬼食豆腐丫 !!

聽完歐SIR講野之後 ..點知原來要CHECK校服 ..煩!!  好在正係比人捉校褸姐 ..

CHECK完就上返去嚕 ..之後無幾耐就上堂啦 ..第一堂係ENG ..又係肥張 ..

悶爆 ..之後上電腦 ..個丫SIR勁白痴 ..果課書教左幾堂都唔知 ..真係比佢吹脹=3=..

捱完之後 ..小息啦 ..!! 同欣AND大奶落去 ..食完野 ..就上返去嚕 ..之後上中文 ..

MISS黃 ..又係到傾計 ..傾下單槍殺案 ..又傾下計 ..甘又2堂啦  LUNCH ..

同昭嫻 JOEJOE 琪 ..食 ..同佢地食真係開心 !!  之後就落去嚕 ..好無聊 ..

SO睇下波 ..就上返去ERS ..哈哈 ..係到傾計 ..又影相 !!KEEKEE ..

之後上普通話 ..葛SIR ..好無聊 ..做埋D咩演講 ..又訓 ..之後落堂嚕 ..上P.E

又打網球 ..呵呵 ..我仲跟昭嫻學左跆拳 ..勁丫!!!  落堂啦 .. 換完衫 ..就落去操場 ..

哇 ..成班人聚集 ..仲諗住走添..點知陳KAI發同 歐毛睇住個門口 ..

甘成班就好無奈地返上去受死啦 ..今日補課勁攪GAP ..有2個人勁串小丸子 ..

鐘SIR都上埋黎 ..死囉!! ..甘就去左啦 =3=" .. 之後5點就同欣AND大奶去龍門居 ..

食野 ..之後就返屋企啦 ..返到去就玩電腦 ..沖涼 SEE TV ..傾電話 就訓啦 ..

N : 威明SIR要走啦 ..好唔捨得丫 ..雖然佢無教過我D乜野 ..但係

話哂班主任 ..佢走我一定要同佢影相丫 ..!!

                                                                                                                        咩都變了 ..