唉@@
今日唔知可唔可以早退呢?
中文默書真係唔想默(江雪,春怨,梧桐影........)
勁唔想默啦
原本今日呀林立榮比我去音樂廳(可以過埋中文堂先番,唔洗默)
但係因為我唔知幾時去=]
所以我第二堂就己經落左去醫療室
而家係音樂堂不過好多人都出左去音樂廳
所以係學校d人全部要上去電腦室
各位網友~~你地希望我能夠早退