今日上一上差館lu~~點解呢
話說係3個月前既12月7號,個日係我地學校資訊日.咁都上朝一路都冇咩野
到到下午食完飯,收埋檔,想係學校走既時候,去到廁所既然比我發現左d,我唔應該發現既野
個樣就係PSP,當時我諗住拎出去買啦~我諗諗下都係唔好,都係打比仁哥(佢己經20幾歲,一邊讀書,一邊番工)先
跟住佢就同我講,叫我拎去差館,我當時勁無奈lo,不過佢話如1咁岩唔見左部psp個個人佢見到你拎住佢部psp咁人地就有機會告你
咁就冇計啦聽佢講拎左去差館!!!!!!我會貼番3個月前學校資訊日o既相出黎!!!
(小dd第一次打blog,希望大家十卜十卜)
|