| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
:: 我的fd ::  |
ღღღღღ☞ 梅子☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 彥霆☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 東村豆丁☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 地拖☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 龜根☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ Suki☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 牙森☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 牙蚊☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 魚魚☜ღღღღღ
ღღღღღ☞ 痴張☜ღღღღღ |
| |
| |
 |
| 2006 年 11 月 20 日 星期一 |
 |

|
 |
毅俊叩左我去食火鍋..之後我6點幾去左新浦光打..之後佢地仲未到..我就諗住圖書館睇下d畫..點知山左門..咁我未去自收堂..做功課..畫畫下畫點知訓著左-3-訓左乘個鐘!!唉..之後打比佢地..話叫我去63我未過囉!!打左陣機就去食野!!我地去到..見到星星佢地係到--" say個hi之後我地就開始食野..飲酒..食到終圖去洗手間..係入面發生左d事xd^^肥翁同牙毅俊係到玩..毅俊正到肥翁乘腳都係尿哈哈!!仲有個一人正爛左個煙灰缸..之後坎返出去食野..食完之後我地拎粒牛圓係到玩旦旦波..之後仲正到周圍都係..走左之後..去左i-club坐..之後去沙鋪..其間..肥仔仲係馬路中間all尿..毅俊跑過黎..見唔到肥仔all尿..又正到乘腳都係..哈哈..去到沙鋪玩頭d..毅俊以謂自己飲最左..見到架車係佢面前飄移飄左3,4次哈哈..原來係個機有問題-3-xd之後都走lu..返屋企訓教..
 |
| 刊登時間︰2006-11-24 01:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 97 | » | |