MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

ZeroGravityCrew街舞團'

 
       
簡介:ZeroGravityCrew創立于2008年7月
至今有9名BBoy
團長:Hell0 WaI (威威)
團員:Alan, 峰, 西瓜佬, 雞邦, LHF (cgy), +Canko , Fishball , Sam,
 
ZeroGravity
暱稱: ZeroGravityCrew
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009/10/16 三盞燈表演...
啦啦啦;;
8月16號 塔石廣場 出S...
Hey ;man
排舞''
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 54
今日人氣: 3
累積人氣: 978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


8月16號 塔石廣場 出SHOW,, 分類: 未分類

8月16號 塔石廣場 出SHOW,,

人數:6人

HelloWaiii,,+Canko,,,sam,,,峰,,,,LHF,,,肥福

canko 盡快mix 好歌,

齊人就去ymca 等場卜場排舞,,

大家比點心機..

今次係塔石呀!!!!

係泥幾日會安排排舞時間,,

到時一定要齊人,,~






訪客留言 (返回 ZeroGravity 的日誌)


simoncanko 於 2009-08-26 02:16 AM 發表:
仇恨~   似海洋~
呀~呀~呀~  永難忘
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唱起歌來 -0.0~
Posted at 2009-09-10 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cgy 於 2009-08-20 01:18 PM 發表:
挑   原來我話令哥個係佢
世界真係細
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kunMan 於 2009-08-18 04:03 PM 發表:
(V)                    
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qweasd0147 於 2009-08-11 12:01 AM 發表:
唉..仲以為終於有得係塔石出show tim  T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cgy 於 2009-08-03 04:34 AM 發表:
令哥個請留下電話地址
以便聯絡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cgy 於 2009-08-03 04:33 AM 發表:
下面
是同胞嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kunMan 於 2009-08-02 01:46 PM 發表:
我去 汁牛屎~ 得吳得?xdxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kunMan 於 2009-08-02 01:46 PM 發表:
 55,1定要做得好好睇睇xd 哈哈哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈; ; xd 知道知道
Posted at 2009-09-10 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qweasd0147 於 2009-08-02 02:23 AM 發表:
而 肥福入左我地團牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 做咩咁講  xd
Posted at 2009-09-10 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



simoncanko 於 2009-08-02 01:38 AM 發表:
主角只有本大爺一個
A_A
你地幫我拖地就得嫁啦 0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

快d 醒啦; ;咪發夢; ;=__=
Posted at 2009-08-02 01:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]